henrikr Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Hei Vet dette ikke er et sted der man skal drive å promotere salg etc. Men jeg lurer svært hva jeg kan få før følgende. Sånn ca pris. Selger en xbox360 premium. 2 trådløse kontroller. Headsett. Fjernkontroll. Selger følgende spill sammen med konsollen. Saints Row Test Drive Unlimited PES 6 Dead or alive 4 Condemned Battlefield 2: MC Splinter Cell: Double Agent Oblivion Hitman: Blood Money Call of duty 2 PGR 3 Perfect Dark zero Quake 4 Halo 2 (xbox) Det følger også med følgende brente spill, siden orginalene har blitt ødealgt/forlag: Gears of War Call of duty 3 Table Tennis Kameo Need for speed carbon Burnout revenge Fight Night Round 3 Just Cause Gjerne send meg en pm om hva jeg burde selge alt dette for. Da jeg ikke har peiling Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Legg ut en annonse her Link Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 14. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2007 Vet jeg kan legge ut en annonse der Men har jo ikke anelse om hva jeg skal ta for saken jeg skal selge Lenke til kommentar
Kaare_Jay Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Hvorfor vil du selge? Skaffe deg nok penger til å kjøpe PS3 23. mars? Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 14. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2007 haha:) Nei, er ikke derfor. Trenger penger til kjøleskap, siden det har gått fyken. Samt jeg skal kjøpe meg et nytt pc bord. Kan nevne at xboxen er pent brukt Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Tror du kan tjene mer penger på å selge spillene hver for seg. Ikke mange som er villige til å kjøpe en haug med spill de ikke ønsker når de skal ha en ny konsoll. www.qxl.no kan være et greit sted å sjekke dersom du lurer på hvilken pris du skal ta. Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Det følger også med følgende brente spill, siden orginalene har blitt ødealgt/forlag: Gears of War Call of duty 3 Table Tennis Kameo Need for speed carbon Burnout revenge Fight Night Round 3 Just Cause Regner med du har moddet boxen din siden du har så mange spill som du har "ødelagt/forlagt".... Dette må du ta med i prisberegningen din siden boxen ikke har noen garanti lenger hvis den er moddet. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 haha:) Nei, er ikke derfor. Trenger penger til kjøleskap, siden det har gått fyken. Samt jeg skal kjøpe meg et nytt pc bord. Kan nevne at xboxen er pent brukt 7943607[/snapback] fikser kjøleskapet ditt billig hvis du bor i oslo Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 14. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2007 Takker for alle svar/pmer jeg har fått angående pris. Og ja, de har blitt ødealgt/forlagt. Sånt skjer når man har en liten unge, som liker å ta opp ting og så kaste de Når det gjelder kjøleskapet så bor jeg dessverre i trondheim men takk for forespørselen Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 14. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2007 la med et bilde av herlighetene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå