Landeplagen Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 (endret) Hei, Jeg er ny i denne delen av forumet, og jeg lurer på om noen av dere kan skrive en story til et spill jeg holder på å fikle med. Jeg er ikke så god på å finne på historier selv, så jeg tenkte at noen av de kreative sjeler her kunne finne på noe bra. Interresert?: Nå tenker jeg ikke at du skal skrive en fortelling til meg, men at du kanskje bidrar med en idè eller to til storyen og settingen. Det eneste dine forslag må ha tanke på er: - Det skal være skummelt, mørkt eller generelt ondt. - Det er nokså realistisk (Eller, det kan ikke inneholde andre dimensjoner, eller lignende) - Spillet heter "Hellview" (Foreløpig, inspirert av en musikkvideo) - Spillet foregår helst i en skog av noe slag. (Hytte?) (Kan også foregå på andre plasser, alt er mulig) Ellers, hvis jeg ikke har glemt noe, er det frie tøyler. Endret 14. februar 2007 av MartinLande Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Hva slags spill? Dataspill? Rollespill? Brettspill? Eller....? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 15. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2007 Hva slags spill? Dataspill? Rollespill? Brettspill? Eller....? 7947473[/snapback] Dataspill. Første-person. 3d. Lenke til kommentar
scythe Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Hva slags spill? Dataspill? Rollespill? Brettspill? Eller....? 7947473[/snapback] Dataspill. Første-person. 3d. 7950635[/snapback] hahaha.. lykke til Lenke til kommentar
Devi Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Det skulle da ikke være så vanskelig. Det kan du fint klare selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå