J-B-WELD Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Har seg sånn at eg har "kjøpt" vista ja:P til og begynne med så virka alt bra, bedre en eg hadde forventa, men nå henger dalt seg opp, uansett om eg ikke gjør noe, eller får den til å stresse fælt så henger den... kan ikke trykke på noe, eller skjer ikke noe iallefall, så tar ctrl + alt + del og trykker logg av, og går inn på nytt, da er alt bra en stund hva er galt? Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Er ikke dette windows i et nøtteskall da? *nix. Lenke til kommentar
Asstroll Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Mer informasjon om pcn din kanskje?Vi har ikke noe informasjon jo Lenke til kommentar
J-B-WELD Skrevet 14. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2007 Prosessor (CPU) AMD Athlon 64 3200+ (www.amd.com) Minne (RAM) Kingston PC3200 1024MB (www.kingston.com) Grafikk-kort GeForce 6600 256MB (www.nvidia.com) Hva mer må du vite? Lenke til kommentar
jvc1986 Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Jeg ville sjekket at alle de siste drivere er innstallert, at alle oppdateringer er lagt inn og at du ikke har fyllt opp pc'n med "spionprogrammer" som gjerne følger med P2P software. Vista har funket uten problemer siden starten av desember her iallefall, måtte reinstallere (vel, oppgradere) når jeg kjøpte det da. Slikt oppstår ikke av seg selv, prøv å huske hva du endret rett før feilen oppstod første gang (kanskje lagt inn software som ikke er kompatibelt etc). Lenke til kommentar
Illus Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Hvorfor skriver du kjøpt med hermetegn ? Lenke til kommentar
STengesdal Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Hvorfor skriver du kjøpt med hermetegn ? 7944760[/snapback] Har han har heist piratflagget.. Lenke til kommentar
Illus Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Ja.. det luktet litt sånn.. og da ser jeg ingen grunn til hverken å feilsøke problemet eller hjelpe fyren. Men.. Det kan jo i teorien være andre årsaker til å bruke hermetegn.. tror jeg.. Lenke til kommentar
J-B-WELD Skrevet 14. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2007 ikke noe spekulasjoner utenfor temaet her... Kan jo prøve med sånn tilbakestillings greier, men har ikke gjort noe annet enn å surfe etter at det ble lagt inn, har ikke lagt inn noe iallefall 2 dager før den ble sånn som den er... men har så langt bare brukt windows sitt eget virusprogramm, fordi eg får norman gratis, åsså var ikke det kompitabelt ennå... men kan vel legge inn et som er det.. forslag? Lenke til kommentar
rubme Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 (endret) Kanskje han har "fått" vista men bruker ordet kjøpt i hermetegn. Ingen grunn til å ikke hjelpe han. Endret 14. februar 2007 av rubme Lenke til kommentar
andylove Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Har seg sånn at eg har "kjøpt" vista ja:P til og begynne med så virka alt bra, bedre en eg hadde forventa, men nå henger dalt seg opp, uansett om eg ikke gjør noe, eller får den til å stresse fælt så henger den... kan ikke trykke på noe, eller skjer ikke noe iallefall, så tar ctrl + alt + del og trykker logg av, og går inn på nytt, da er alt bra en stund hva er galt? 7943341[/snapback] Du burde kanskje være klar over at nedlastede versjoner av OS ofte er tuklet med, i form av trojanere og annet ondsinnet kode som gjør livet ditt surt. Funker fint en periode, men så aktiveres de. Eller, du har "glemt" å aktivere din Windows, og det er jo temmelig dumt, for da mister du funksjoner. Dette skjer delvis. Skal du kjøre Vista, burde du strengt tatt kjøpe programvare. Men det er en diskusjon jeg ikke gidder å ta. Lenke til kommentar
andylove Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Kanskje han har "fått" vista men bruker ordet kjøpt i hermetegn. Ingen grunn til å ikke hjelpe han. 7944904[/snapback] er egentlig litt enig, selv om dette forumet skal være åpent for alle. Piratprogramvare har ikke support, av gode grunner. Lenke til kommentar
Illus Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Ja den beste hjelpen er å anbefale å bruke en beta (om det fortsatt er tilgjengelig og gratis) eller å kjøpe programmet. Å begynne å feilsøke noe man ikke vet hva er ser jeg på som meningsløst. Det kan også medføre "falske" tråder for folk som har problemer med ekte vista versjon og søker på forumet etter løsning på sitt problem. Men vi får anta at han har fått lisensen eller rappa den av storebror som tilfeldigvis hadde den under senga sammen med blader valgerd ville ha fått hjertestans av. Lenke til kommentar
Asstroll Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Kan alle slutte med OT (Allerede rapportert dette til moderatorene) Lenke til kommentar
J-B-WELD Skrevet 14. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2007 (endret) jaja.. ikke mitt spørsmål dette da.. spør NÅ vilket antivirus vil dere anbefale? og noen som har andre løsninger? edit: takk Rancerz Endret 14. februar 2007 av J-B-WELD Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Ville testet SUPERAntiSpyware Professional for og sjekke om du har noe dritt på pc`n din hvis jeg var deg...Ville også prøvd Nod32 hvis du har tillgang til den...Er veldig bra programmer begge to... Lenke til kommentar
andylove Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Kan alle slutte med OT (Allerede rapportert dette til moderatorene) 7945027[/snapback] Kan du referere hva du mener er offtopic her? Synes det svaret her: Ja den beste hjelpen er å anbefale å bruke en beta (om det fortsatt er tilgjengelig og gratis) eller å kjøpe programmet. Å begynne å feilsøke noe man ikke vet hva er ser jeg på som meningsløst. Det kan også medføre "falske" tråder for folk som har problemer med ekte vista versjon og søker på forumet etter løsning på sitt problem. virket veldig bra. Det er tross alt noe i dette med å hjelpe folk som har ekte problemer. For en versjon av Vista som ikke er betalt for, er det ikke support på. Og løsninger gitt på et problem som skyldes piratprogramvare er ikke til hjelp for andre. Særlig ikke hvis det er et problem som grunner i ondsinnet kode. Lenke til kommentar
J-B-WELD Skrevet 14. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2007 (endret) du har ikke kommet med for mye hjelp enda andylove Funker fåreløpig med innstalering og sjekk med det der super anti greiene... Fant litt feil åsså retta dei opp.. men får vente å se, takk for hjelpa så langt iallefall... Edit: andylove, du har fått fram poenget ditt med at denne posten kanskje ikke er til hjelp for folk med orginal versjonen, men ikke diskuter mer da, ok? Endret 14. februar 2007 av J-B-WELD Lenke til kommentar
9hdoksaet4 Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Så til et litt mer on-topic svar. Hvis du går inn på Kontrollpanel, Administrative verktøy og klikker på det som heter "Reliability and Performance-monitor" på den engelske versjonen ihvertfall, kan du se på hva som har redusert ytelsen til maskinen din. Det er en god nok grunn for meg til å kjøpe Vista, et ypperlig feilsøkingsverktøy. Lenke til kommentar
J-B-WELD Skrevet 14. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2007 Tusen takk, der skal eg fylle med, men nå stemmer iallefall alt her, og det henger seg ikke lengre, må ha vært et lite innsekt på hjernen her ja:P go natt folkens Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå