xXxMicroStarxXx Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Ser på planen for i morgen at vi skal ha utegym. Skjønner ikke hva lærerne tenker på, 10-15 minusgrader og gym ute. Noen som vet om det er lov og nekte da uten å få en haug med anmerkninger? Om det finnes noen lover om at elevene er ikke nødt til å være ute når det så kaldt. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 (endret) Ser på planen for i morgen at vi skal ha utegym. Skjønner ikke hva lærerne tenker på, 10-15 minusgrader og gym ute. Noen som vet om det er lov og nekte da uten å få en haug med anmerkninger? Om det finnes noen lover om at elevene er ikke nødt til å være ute når det så kaldt. 7943280[/snapback] Det finnes ikke dårlig, vær bare dårlig(e) klær. Vi hadde utegym i dag i 16 minus og det stoppa ikke meg fra å spenne på meg utebuksa og spille snørugby. Endret 14. februar 2007 av danno_O Lenke til kommentar
Asstroll Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Trur det skal være lov, har ikke reglene foran meg akkurat nå men Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Vi hadde utegym forrige fredag og skal ha det nå på fredag også. Jeg synes ikke det var noe ille. Ble faktisk veldig varm fordi jeg hadde tatt på ekstra mye klær. Er nok ingen lover om at elevene ikke må være ute, men du kan sikkert nekte. Læreren kan jo ikke tvinge deg, bare gi anmerkning. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Hvorfor skulle det ikke vere lov? Du klarer vell å gå til skolen i 10-15 minusgrader? Men ikke utegym klarer du ikke? Jaja dagens ungdom... Lenke til kommentar
xXxMicroStarxXx Skrevet 14. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2007 Men når vi har en idrettshall, hvorfor kan man ikke bruke den. hvis ingen av elevene har lyst på det syntes jeg ikke vi burde ha det. Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Mye tyder på at VG (eller var det DB?) hadde rett da de skrev at norske skoleelever var "Fete, late og skolesvake" ... Lenke til kommentar
Asstroll Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Men det er imot reglene vis det er over -20 i klasserommet, da skal eleven bli sendt hjem Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Hvorfor ikke vere inne i hallen hele året? Er ikke noe verre å spille fotball i 15 minus en 25 pluss.... Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Men det er imot reglene vis det er over -20 i klasserommet, da skal eleven bli sendt hjem 7943336[/snapback] Det hørtes ut som en usansynlig regel. Ville nok trodd grensa var litt "mildere" enn som så. Kanskje 10 grader (+) Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Men når vi har en idrettshall, hvorfor kan man ikke bruke den. hvis ingen av elevene har lyst på det syntes jeg ikke vi burde ha det. 7943327[/snapback] Mye bedre lufte ute! Dessuten har du mye bedre plass å holde på med(ihvertfall der jeg gikk på skole). Hvis dere syter sånn med temperaturen ute, spørr heller læreren om dere kan ha snøballkrig istedenfor! Lenke til kommentar
Asstroll Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Men det er imot reglene vis det er over -20 i klasserommet, da skal eleven bli sendt hjem 7943336[/snapback] Det hørtes ut som en usansynlig regel. Ville nok trodd grensa var litt "mildere" enn som så. Kanskje 10 grader (+) 7943359[/snapback] Det stod i skole reglene når jeg leste de for ca 6 måneder sia Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 For meg kan gym ute være et problem fordi det rett og slett blir for kaldt. Jeg blir utrolig redusert pga av astma. men det kommer faktisk ann på hva som står på planen. Gym ute kan jo være alt fra løping til aking. Og der er det en stor forskjell når det kommer til antrengelse. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Men det er imot reglene vis det er over -20 i klasserommet, da skal eleven bli sendt hjem 7943336[/snapback] Det hørtes ut som en usansynlig regel. Ville nok trodd grensa var litt "mildere" enn som så. Kanskje 10 grader (+) 7943359[/snapback] Det stod i skole reglene når jeg leste de for ca 6 måneder sia 7943377[/snapback] Jaja, 20 minusgrader er jo lite sannsynlig uansett for alle sør for Troms. Isolasjon er jo vanlig og det skal være greit kaldt ute hvis det er 20- inne. Lenke til kommentar
xXxMicroStarxXx Skrevet 14. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2007 Men når vi har en idrettshall, hvorfor kan man ikke bruke den. hvis ingen av elevene har lyst på det syntes jeg ikke vi burde ha det. 7943327[/snapback] Mye bedre lufte ute! Dessuten har du mye bedre plass å holde på med(ihvertfall der jeg gikk på skole). Hvis dere syter sånn med temperaturen ute, spørr heller læreren om dere kan ha snøballkrig istedenfor! 7943363[/snapback] Det er jo imot reglene på skolen, og uansett går det ikke særlig bra å lage snøballer med så kald snø. Lenke til kommentar
Asstroll Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Akkurat...Trur nok derfor det er så lavt Lenke til kommentar
xXxMicroStarxXx Skrevet 14. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2007 Men det er imot reglene vis det er over -20 i klasserommet, da skal eleven bli sendt hjem 7943336[/snapback] Det hørtes ut som en usansynlig regel. Ville nok trodd grensa var litt "mildere" enn som så. Kanskje 10 grader (+) 7943359[/snapback] Det stod i skole reglene når jeg leste de for ca 6 måneder sia 7943377[/snapback] Jaja, 20 minusgrader er jo lite sannsynlig uansett for alle sør for Troms. Isolasjon er jo vanlig og det skal være greit kaldt ute hvis det er 20- inne. 7943398[/snapback] jeg bor faktisk i troms Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Kan jeg bare spøøre hva er galt med 14 minus? Fryser du er det en god indikasjon på at du ikek fortjener en femmer i gym. Lenke til kommentar
Asstroll Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Kan jeg bare spøøre hva er galt med 14 minus?Fryser du er det en god indikasjon på at du ikek fortjener en femmer i gym. 7943423[/snapback] Lol for ett latterlig innlegg...Så du mener at så og si ingen jenter fortjener en femmer i gym da? Det eneste som har noe å si på karakteren er innsats og utførelse Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Det eneste som har noe å si på karakteren er innsats og utførelse 7943434[/snapback] Og ferdigheter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå