sirus_the_virus Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Hei tastaturet virker ikke, jeg har prøvd flere tastatur men ingen virket kan noen hjelpe meg med dette problemet? Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Du kunne kanskje utdype deg litt mer? Lenke til kommentar
sirus_the_virus Skrevet 14. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2007 ingen av tastaturene jeg har virker ikke. Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 (endret) Du skjønner ikke hva "utdype deg" betyr, gjør du vel? Har du prøvd tastaturet(ene) på andre maskiner? Er du USB eller PS/2? Veldig obvious spørsmål: men du har rebootet maskinen etter at det sluttet å fungere? edit: Er de USB eller PS/2? Endret 14. februar 2007 av Stian89 Lenke til kommentar
sirus_the_virus Skrevet 14. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2007 (endret) jeg kan ikke så mye om data, så jeg vet ikke jeg har prøve tastaturene på andre dataer og der funket de. de er ps/2 Endret 14. februar 2007 av sirus_the_virus Lenke til kommentar
Asstroll Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 jeg kan ikke så mye om data, så jeg vet ikke jeg har prøve tastaturene på andre dataer og der funket de. de er ps/2 7943337[/snapback] FFS Er det usb plugg?Hvilket merket er tastaturet? Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 (endret) OK - hvis du vil at noen skal hjelpe deg, må du 1. rydde opp språket ditt litt, og 2. svare på spørsmål du blir stilt, i alle fall etter beste evne. Eksempelvis når jeg spør deg om du har prøvd å reboote maskinen? Noe som er et spørsmål hvem som helst kan svare på, inklusive deg selv - så lønner det seg altså faktisk å svare på dette .... så ... har du prøvd å reboote maskinen? (Noe jeg regner med at du har gjort, men siden du ikke gir meg annen informasjon å gå etter, overhode, er det ikke så lett å hjelpe deg. Når begynte problemet, gjorde du noe spesielt da det oppsto? Mer informasjon takk Endret 14. februar 2007 av Stian89 Lenke til kommentar
sirus_the_virus Skrevet 14. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2007 OK - hvis du vil at noen skal hjelpe deg, må du 1. rydde opp språket ditt litt, og 2. svare på spørsmål du blir stilt, i alle fall etter beste evne. Eksempelvis når jeg spør deg om du har prøvd å reboote maskinen? Noe som er et spørsmål hvem som helst kan svare på, inklusive deg selv - så lønner det seg altså faktisk å svare på dette .... så ... har du prøvd å reboote maskinen? (Noe jeg regner med at du har gjort, men siden du ikke gir meg annen informasjon å gå etter, overhode, er det ikke så lett å hjelpe deg. Når begynte problemet, gjorde du noe spesielt da det oppsto? Mer informasjon takk 7943381[/snapback] ja, jeg har rebootet maskinen og jeg har ikke gjort noe spesielt før dette skjedde. Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Sukk. I give up man, you need to work on your posts. Sigh* Lenke til kommentar
Asstroll Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Trur ikke du vil ha hjelp jeg Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Prøv med et USB tastatur hvis du har det tilgjengelig. Prøv å reinstallere driveren til tastaturet. Høyreklikk på Min datamaskin -> Behandle -> Enhetsbehandling -> Tastatur -> Høyreklikk på PS/2 tastatur og velg oppdater eller avinstaller driver. Du kan også prøve å trykke egenskaper og velge feilsøking. Lenke til kommentar
sirus_the_virus Skrevet 14. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2007 Prøv med et USB tastatur hvis du har det tilgjengelig. Prøv å reinstallere driveren til tastaturet. Høyreklikk på Min datamaskin -> Behandle -> Enhetsbehandling -> Tastatur -> Høyreklikk på PS/2 tastatur og velg oppdater eller avinstaller driver. Du kan også prøve å trykke egenskaper og velge feilsøking. 7943500[/snapback] jeg reininstallerte driveren til tastaturet, så nå virker det. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 *automatisk svar* Da ser vi oss ferdige med denne diskusjonen her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg