Gå til innhold

[løst]tastaturet(ene) virker ikke

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du skjønner ikke hva "utdype deg" betyr, gjør du vel? ;)

Har du prøvd tastaturet(ene) på andre maskiner?

Er du USB eller PS/2?

Veldig obvious spørsmål: men du har rebootet maskinen etter at det sluttet å fungere?

edit:

Er de USB eller PS/2?

Endret av Stian89
Lenke til kommentar

OK - hvis du vil at noen skal hjelpe deg, må du 1. rydde opp språket ditt litt, og 2. svare på spørsmål du blir stilt, i alle fall etter beste evne.

Eksempelvis når jeg spør deg om du har prøvd å reboote maskinen? Noe som er et spørsmål hvem som helst kan svare på, inklusive deg selv - så lønner det seg altså faktisk å svare på dette ....

så ... har du prøvd å reboote maskinen? (Noe jeg regner med at du har gjort, men siden du ikke gir meg annen informasjon å gå etter, overhode, er det ikke så lett å hjelpe deg.

Når begynte problemet, gjorde du noe spesielt da det oppsto? Mer informasjon takk :)

Endret av Stian89
Lenke til kommentar
OK - hvis du vil at noen skal hjelpe deg, må du 1. rydde opp språket ditt litt, og 2. svare på spørsmål du blir stilt, i alle fall etter beste evne.

Eksempelvis når jeg spør deg om du har prøvd å reboote maskinen? Noe som er et spørsmål hvem som helst kan svare på, inklusive deg selv - så lønner det seg altså faktisk å svare på dette ....

så ... har du prøvd å reboote maskinen? (Noe jeg regner med at du har gjort, men siden du ikke gir meg annen informasjon å gå etter, overhode, er det ikke så lett å hjelpe deg.

Når begynte problemet, gjorde du noe spesielt da det oppsto? Mer informasjon takk :)

7943381[/snapback]

ja, jeg har rebootet maskinen og jeg har ikke gjort noe spesielt før dette skjedde.

Lenke til kommentar

Prøv med et USB tastatur hvis du har det tilgjengelig.

Prøv å reinstallere driveren til tastaturet.

Høyreklikk på Min datamaskin -> Behandle -> Enhetsbehandling -> Tastatur -> Høyreklikk på PS/2 tastatur og velg oppdater eller avinstaller driver.

Du kan også prøve å trykke egenskaper og velge feilsøking.

Lenke til kommentar
Prøv med et USB tastatur hvis du har det tilgjengelig.

Prøv å reinstallere driveren til tastaturet.

Høyreklikk på Min datamaskin -> Behandle -> Enhetsbehandling -> Tastatur -> Høyreklikk på PS/2 tastatur og velg oppdater eller avinstaller driver.

Du kan også prøve å trykke egenskaper og velge feilsøking.

7943500[/snapback]

jeg reininstallerte driveren til tastaturet, så nå virker det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...