pubicpunk Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 heisann hoppsann! jeg har kjøpt en ny pc, men har den gamle harddisken min (ata133) med all musikken og div på. jeg vil gjerne koble til den gamle harddisken, men er det noe spesiell måte jeg skal gjøre det på? hovedkortet mitt har kun en ata133 utgang, og der sitter det en dvdrom allerede. må jeg fikle med jumpers og greier eller er det bare å kjøre på? noen specs: Asus M2NPV-VM S-AM2 nForce 430 mATX AMD Athlon 64 X2 3800+ OCZ DDR2 2048MB Dual Channel Gold Seagate 300GB S-ATA II NCQ 7200RPM Club3D Radeon X1300PRO 256MB PCIe takk på forhånd! martin Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Du kan bare kjøre i vei, sett gjerne jumperen til slave. Når det gjelder ting som dette er det egentlig bare å prøve seg frem, så ser du hva som virker og hva som ikke virker Det verste som kan skje er jo at det ikke funker, og da er det bare på prøve på nytt, men gjøre det på en annen måte;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå