jon-t Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Hei Må ha takst klar til årboka i løpet av uka, men klarer ikkje å besteme meg for kva som det skal stå under bildet mitt, nokon som har nokon gode ideer ? Det kan vere ein sitat, ein liten fakta opplysning eneste grensen er at det må ikkje vere for langt, dvs ein settning eller to. Eneste er at det skal vere morsomt, er ganske sjølv ironisk så det kan nesten vere kva som helst Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Tja, fant noen som kanskje kan passe: "Min mor har et yndig vesen, det er meg." "Heller pinlig berørt, enn slett ikke berørt.." "Da jeg begynte på skolen kunne jeg lite, nå kan jeg ingenting." "Kjærligheten er soyasausen på livets chop suey." Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 14. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2007 Takker akuratt slike eg var ute etter, var iallefall ein der eg skal ta opp til vurdering Til dere andre: det er bare å komme tips alt er av nytte, samme også om dere har tips til ein nettside eller liknede med slike type sitater Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Kom på en ting, http://www.russemotto.com. Der finner du masse forskjellige ting, tror kanskje noen av de jeg fant står der også. Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 14. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2007 hehe takker! Denne var genial "Jeg går aldri over streken - jeg bare skyver den foran meg" trur nesten eg må ha den som ein kandidat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå