Mr.Anki Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 (endret) Jeg har et xfx 7900 gt som det var med en kabel med en 8pin kontakt i ene enden og to molex(?)( kontakt med 4 pinner til dvd-rom ol.). Men så lurer jeg på om det går ann og bruke en 8 pin kontakt istedetfor den kabelen som var med? Litt dårligt formulert, men bare spør om det er noe mvh Anki Endret 14. februar 2007 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Maelwedd Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Det skal gå helt greit å bruke den samme kontakten fra PSU hvis det er det du mener. Den forgreneren du fikk med er bare i tilfelle du har en eldre PSU uten den kontakten. Iallefall hvis jeg skjønte deg rett Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Jepp, fyr inn den pluggen som sitter i PSUen, istedenfor den forgreneren. Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Det er 6-pins PCI-Express-plugg du sikter til? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 14. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2007 Ja det er 6pin, skrev feil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå