tasjlbaill Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Jeg satt og spilte på PCen da alt plutselig ble svart, og nå vil ikke PCen starte mer. Samtidig med at PCen brøt sammen hørte jeg en svak spraking fra bak på PCen, så jeg antar at det er PSUen som tok kvelden. Jeg slo så av PSUen. Når jeg nå prøver å slå på PSUen igjen, virker det som om PCen skal til å starte som vanlig, av seg selv uten at jeg trykker power-knappen, dvs viftene inni PCen begynner å kjøre samt at det blå lyset fremme på PCen kommer på, samtidig som det kommer noen uvanlige lyder fra PSUen, eller i hvertfall fra bak på PCen. Det virker imidletrid ikke som skjermen får noe signal fra PCen, den forblir svart. Vifta til PSUen slutter å snurre etter noen få hakkete runder og alt av vifter inni i PCen dabber sakte men sikkert av, det samme skjer med lyset foran på PCen og til slutt blir alt stille. Da jeg dro ut kontakten fra PSUen kom det svake sprakelyder fra støpselet på PSUen. PCen er ca 1.5 år gammel og kjøpt hos komplett, ferdigbygget, så jeg har garanti, men den gjelder vel bare om jeg ikke har åpnet og tuklet med PCen, så med mindre noen vet sikkert hva som er galt vil jeg heller sende den inn enn å plukke ting fra hverandre. Hilf mir! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå