c-man Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 (endret) Min gamle trofaste sliter har nå takket for seg, og vil ikke boote lengre... Må til med litt ny innmat her... Har satt opp et oppsett her: https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=42397 Må i tillegg ha OS, men tenker jeg holder meg unna vista foreløpig, Media center frister litt... og det koster ikke allverden som OEM lisens heller. Er det noe av dette som ikke passer i sammen, eller som må byttes ut av en eller annen grunn? Klokking? Tja... hvem vet.. hehe... Jeg har kabinett med masse vifter, viftestyring, dvd, 3-4 disker til, 520w enermax liberty, 20" ws skjerm så det er kun dette jeg trenger.. Takknemlig for tips/råd. Endret 14. februar 2007 av c-man Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Hei! Det der ser veldig bra ut. Hovedkortet støtter cpuen og det er mye pc for pengene. Vær oppmerksom på at medfølgende vifte til cpu støyer en del. Hilsen, efikkan.* Lenke til kommentar
c-man Skrevet 14. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2007 Kommer sikkert ikke til å bruke boxed vifta uansett, har en diger zalman-vifte som prosessorkjøler på nå, denne passer også på s775 Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Kommer sikkert ikke til å bruke boxed vifta uansett, har en diger zalman-vifte som prosessorkjøler på nå, denne passer også på s775 7944902[/snapback] Det er bra. * Lenke til kommentar
c-man Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2007 Ja da er bestillingen sendt... ble dette som står i handlevognen min fra post 1 her, bortsett fra at skjermkortet ble byttet ut med et club 3d 8800 gts 320mb. Nå er det bare å vente... og jeg er JÆVLI dårlig på å vente... hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå