Yeahright Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Har nettopp satt opp en etch server (kun cli), men har litt poblemer med æøå. Bokstavene vises men lagger med 1 bokstav. Dvs trykker jeg på "ø" en gang så vises den ikke. Taster jeg "å" får jeg "ø" som jeg tastet først. Taster jeg "å" igjen får jeg "å". Og taster jeg en annen tast så får jeg "å"! Skjønner? Det gjelder bare de 3 bokstavene. Har ikke opplevd dette på noen os tidligere så jeg er ganske lost her. Noen som har vært borti noe liknende? Og evnt fikk fikset det. En solution hadde vært greit Kan jo nevne at den maskinen ikke har hatt noen problemer med Sarge (eller Woody). Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 hvorfor etch på server ? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Huff... Hold deg unna den slags uskuddsbokstaver. Verden er ikke klar for vårt avanserte alfabet. Etch på server? Ikke akkurat en produksjonstjener, antar jeg? Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 drange skrev: Huff... Hold deg unna den slags uskuddsbokstaver. Verden er ikke klar for vårt avanserte alfabet. Etch på server? Ikke akkurat en produksjonstjener, antar jeg? 7948174[/snapback] enig med deg der Lenke til kommentar
Yeahright Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2007 Hvorfor ikke etch? Antar at det er noe bedre enn den woody jeg har hatt kjørende i noen år nå. Tenkte det var på tide å oppgradere litt Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 drange skrev: Etch på server? Ikke akkurat en produksjonstjener, antar jeg? 7948174[/snapback] Kjører Etch på en server selv faktisk, som jeg nylig oppgraderte fra Sarge. Etch skulle etter planen vært lansert i desember, men ble dessverre (som vanlig) forsinka. Derimot er det bare siste finpussen som gjenstår, og jeg har ikke støtt på noen problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå