Yidaki Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 En kamerat av meg har kjøpt seg ny 22" widescreen. Når han starter firefox bruker nettleseren bare halvparten av skjermen. Skal det være slik eller er det noen instillinger som må endres for å få fullt skjermbilde? Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Størrelse på skjermen skal ikke ha noe med hvor mye av skjermbildet programmer bruker. Kan det være at firefox-vinduet ikke har vært maksimert på den forrige skjermen (Som sikkert hadde lavere oppløsning) og så beholder den størrelsen sin etter foranding av oppløsning. Men regner med at dere har prøvd å maksimere vinduet så da er dere like langt.. Lenke til kommentar
Asstroll Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Den skal kunne fylle hele, jeg har en 22" selv og den fyller hele hos meg Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Personlig mener jeg browsere ser mongo ut å kjøre fullsize på en widescreen, fordi det blir altfor bredt i forhold til høyden. Normale websider tar tross alt plass i høyden, og ikke så mye i bredden (hvis de f.eks. er optimalisert for 1024x768 oppløsning) Lenke til kommentar
Asstroll Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Personlig mener jeg browsere ser mongo ut å kjøre fullsize på en widescreen, fordi det blir altfor bredt i forhold til høyden. Normale websider tar tross alt plass i høyden, og ikke så mye i bredden (hvis de f.eks. er optimalisert for 1024x768 oppløsning) 7947173[/snapback] Min er ikke widescreen Lenke til kommentar
awesom-o Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 firefox skal fylle hele skjermen, men mange nettsider er laget for lavere oppløsning (800x600) og fyller derfor bare halve skjermen.. Lenke til kommentar
karasjok Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 (endret) Hvordan slette dette innlegget? Endret 15. februar 2007 av karasjok Lenke til kommentar
karasjok Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 (endret) Bare tull å kjøre fullskjerm på en 22", halvparten av nettleseren er uansett bare blank. Endret 15. februar 2007 av karasjok Lenke til kommentar
SmoPe Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Såvidt jeg husker så spurte han om hvordan han får fikset det. Ikke om det var tull eller ikke. Lenke til kommentar
Yidaki Skrevet 15. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2007 Takk for svar, har enda ikke fått det til, vet ikke helt ka som er problemet..greit at det beste er kanskje ikke se explorer på hele vindu, men skjønner ikke hvorfor det ikke uansett passer til hele vindu, slik som noen av dere sa dere hadde... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå