Gammal Sokk Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Min 1,2GHz Duron er av en eller annen grunn like rask som min 1,2GHz Athlon i alle mulige tester jeg klarer å finne på nettet, Maskinene er identiske bortsett fra CPU Hmmmm... Noen som har ett brukbart svar på hvorfor den er det? Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Den har SSE og noe av det andre snadderet morgan-kjernen fører med seg. Likevel trodde jeg at den var litt svakere enn A1,2 siden L2 cachen er såpass mye mindre...men men Lenke til kommentar
Gammal Sokk Skrevet 4. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2002 Quote: Den 2002-12-04 19:49, skrev PanzerFaust:Den har SSE og noe av det andre snadderet morgan-kjernen fører med seg. Likevel trodde jeg at den var litt svakere enn A1,2 siden L2 cachen er såpass mye mindre...men men Trodde dette jeg og, men den eneste plassen den scorer dårligere er i Sandra 2002 og da bare med rundt 10-20 poeng både på den første testen og på multimedia Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå