langtongting Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 (endret) Jeg har en SAV-fil som jeg vil forandre til en SCN. Hvordan gjør jeg dette? Nytter ikke å bare skrive ".scn". Fremstår fortsatt som en SAV-fil. Kunne gjøre dette før med "More Properties", men må vel være mulig uten? Endret 14. februar 2007 av langtongting Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Du ønsker bare å endre filendelsen? Mulig du ikke har konfigurert windows til å vise filendelser? Tools -> Folder Options -> View -> Uncheck "Hide extesnsions for known file types" (Mulig jeg har missforstått deg her nå, har ikke brukt windows på snart ett år:)) Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Vil du bare bytte extension, så les over Hvis du vil konvertere en SAV fil til en SCN, så må du nesten forklare hvor du har disse filene fra, siden filer ikke kan konverteres sånn uten videre. En SAV fil er og blir en SAV fil, selvom det står SCN på slutten. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 SAV benyttes ofte av spill for å save spillet (der du er i det). SCN blir ofte benyttet om screendump. Dette er to vidt forskjellige ting. Se forøvrigt på http://filext.com/ å søk opp henholdsvis SAV og SCN. Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 14. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2007 (endret) i dette tilfellet er det snakk om Open Transport Tycoon Deluxe SAV er her savegame SCN er Scenario i gode gamle TTD het disse henholdsvis SS1(savegame) SS0(scenario) slik at man kunne gjøre xxx.ss1 til xx.ss0, slik kunne man editere et savegame i scenarioeditoren. Det er det jeg vil oppnå her også. Altsa SAV til SCN, slik jag kan editere savegamet. Endret 14. februar 2007 av langtongting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå