j-- Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Heisann. Trenger virkelig hjelp av dere nå. henta noen nye komponenter i dag, og ting fungerer absolutt ikke. Hardware: 945GT Speedster-A4R (s479 µATX DDR2 ATX2 hovedkort) Intel Core 2 Duo T5500 (s479) GeIL DDR2-667 1024 MB (2x512) Seasonic S12 380W (ATX2 PSU) Problemet: Jeg booter pcen, skjermen skrur seg av og på flere ganger (skjermen går i sleep mode. Virker som om PCen restarter de gangene den går i sleep mode), og i kanskje 1/5 av tilfellene der skjermen går i sleep mode flasher denne (obs: stort bilde) teksten på skjermen i et halvt sekund før skjermen går i sleepmodus. (har testet to skjermer, samme problem på begge). Jeg kommer ikke inn i BIOS, har prøvd mange ganger. (står i manualen at det er F1 som brukes på dette hovedkortet) - På bildet detecte's CPUen riktig, kan jeg dermed utelukke at det er CPUen som tuller? - Jeg har prøvd å boote med begge rambrukkene, kun 1 rambrikke (testet begge) og ingen rambrikke i, uten at det utgjorde noen forskjell. Kan ram'en da utelukkes? Ville virkelig satt hjelp på litt support her! Er mildt sagt fortvila nå. //Jonas Lindstad Lenke til kommentar
TurboJens Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Du har biosversjon 1.1 eller eldre, som ikke støtter Core 2 Duo Støtter Core 2 Duo fra og med 1.2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå