kai_nilsen Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Jeg lurte på om det gikk ann å sette i plexiglass, 2 vifter i siden, og to på toppen på dette kabinettet: http://www.colorcase.se/datorlada.php?d_id=58 Det ser ikke ut som veggene på kabinettet er seperate, men er det mulig å gjennom føre? Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Hmmmm... Sir en ting jeg! STYGT!!! har sikkert anna smak enn meg du! men min meining er att det ville ha vert stygt! Lenke til kommentar
smygarn Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Toweret dær e jo drit kult.. men lov mæ en ting, vis du ska sætt inn plæxiglass må du farg plæxi'n gul-orange på en måte.. ellers ødelægge du doggy'n!! eventuellt sett inn gul-orange neon/kathode (minst to 20cm).. Vifta e heller ikke no problem å sætt inn.. bare du ikke vælde ei led-vifte med blått/rødt/grønnt lys.. Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Har hatt lyst på et slikt kabinett en stund jeg og :razz: Mest fordi det er et provoserende kabinett. Meg og en kompis vurderte og kjøpe kitty og doggie... Lenke til kommentar
kai_nilsen Skrevet 5. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2002 Hehe, meningen med det kabinettet er at det er så stygt at det er kult, har tenkt å casemode det en del, jeg skal ikke forrandre fronten, for det e den som teller, eg ikke noe spesielt med resten av kabinettet. Men rått skal det bli Hadde tenkt å bruke mangen forskjellige farger, synst det er for kjedelig på sidene på toppen sånn som det er... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå