Gå til innhold

Trenger en pålitelig Keylogger

Anbefalte innlegg

Jeg ser meg nødt til å skaffe meg en keylogger for å finne ut hvem som lusker rundt i sakene mine. Mens jeg er borte er det noen i dette huset som logger seg inn på min konto og bruker mine tjenester, sørfer på nettet osv.

Noen som kan anbefale en god Keylogger til meg slik at jeg kan finne ut dette?

Mvh.

eilertsen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg ser meg nødt til å skaffe meg en keylogger for å finne ut hvem som lusker rundt i sakene mine. Mens jeg er borte er det noen i dette huset som logger seg inn på min konto og bruker mine tjenester, sørfer på nettet osv.

7942091[/snapback]

Hva med å sette / forandre passord på din konto?

"Noen i dette huset", er dette familiemedlemmer eller studenter? Det går sikkert an å snakke med aktuelle kandidater?

Lenke til kommentar

7942091[/snapback]

Hva med å sette / forandre passord på din konto?

"Noen i dette huset", er dette familiemedlemmer eller studenter? Det går sikkert an å snakke med aktuelle kandidater?

7942144[/snapback]

Har ingen anelse hvem det kan være.

Lenke til kommentar

Hei, Eilertsen

Jeg tror du har lite å hente ang. keylogging. Du sier lite om i hvilken sammenheng dette er i. Er du student og bor i et slags bofellesskap? Hvis pc'n er fritt tilgjengelig og du ikke har noen form for adgangskontroll, må du i allefall aldri lagre passord for de ulike tjenestene du bruker på maskinen. Da kan hvem som helst få tilgang til dette og i verste fall ta over kontrollen ved bla. å bytte passord etc.

Hvorfor ikke låse døra til rommet ditt, om du har mulighet for det? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...