LIA Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Når jeg joiner servere får jeg denne feilmld: Server disconnected. Unpure client detected. Invalid .PK3 files referenced. The following packs are missing: osp/osp-pak1.pk3 osp/osp-pak00.pk3 osp/osp-bin05.pk3 Jeg har en lovlig kjøpt verson og har oppgradert den til verson 1.4. Og jeg har ikke noe cheats eller noe annet. Hva er problemet? Lenke til kommentar
Arntfinn Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 du har ikke osp. kan lastes ned fra http://www.rtcw.no Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Alle servere? Trur det osp-greiene er noe tillegsgreier. Forsøk å tillate auto download, eller å laste ned greie fra nettet.(eller finn noen andre servere) Om jeg tar feil, og det ikke er noe tilleggsgreier, legg inn spillet på nytt. Lenke til kommentar
LIA Skrevet 4. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2002 OK, jeg er litt på vei. Det er noe med det osp greiene ja. Har lastet ned osp 0.3, men mangler da fremdeles pak1.pk3 og bin05.pk3?? Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Sjef side. Aldri fått 250 KB/s før. Viva la norvege. Lenke til kommentar
LIA Skrevet 5. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2002 Takk for svar, jeg måtte laste ned verson .82A. Da funka det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå