Isbilen Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Nettet er fullt av skatter. Her nylig fikk jeg det for meg at jeg skulle se om gode gamle Gus Ball fremdeles eksisterer, og jammen gjorde den det. En klassiker til glede for nye lesere. http://bounce.to/gusball Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 14. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2007 Linken "about me and Gus Ball" forteller deg mer. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Haha. hat is Gus Ball ? it is a special fantisy basketball game only for people with the name Gus. I det første avsnittet på "about me and gus ball": "i live with my mom and dad i am 13 years old. Så er det et spørsmål lenger nede: how old are you? i wont tell! i have lots of other secrets also that i will never never tell. the age is not so important and i will tell if you wsnt to play Gus ball or are really curius. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 if anyone wants to help make the page better send in a picture of a Gus and a bio for him or her. not all players have to be christan and the bios can be silly but remember the lord has made rules for the internet so no bad words and naked stuff. be sure to say what postion they will play on All Star Gus Ball and everything because i have to know where to place them on the Gus Ball floor. jaja stilige bakgrunner også. Lenke til kommentar
Løve Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Fant ikke det der veldig morsomt... =/ Selv ikke om det var seriøst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå