tidus2k4 Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 (endret) Noen som har noen erfaringer med dette?. Tenkte jeg skulle installere det, men vet ikke så veldig mye om dette på ps3. Er det kun yellow dog linux jeg kan kjøre? Og er dette gratis, eller må det kjøpes. Trenger vel kanksje tastatur og mus til dette også .. men da kan jeg vel prøve med pc tilbehøret først, eller funker det dårlig? Hadde vært spennende å fått igang dette på maskinen. Fikk en super pm.. så denne tråden kan egentlig stenges Endret 14. februar 2007 av tidus2k4 Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Mulig å¨få vite hva du fikk vite? Lurer litt på Linux selv:) Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 14. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2007 ble sendt hit : annen tråd Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Dette er ett område jeg er veldig interessert i så ser gjerne at du deler informasjonen med oss tidus! Jeg er spesiellt opptatt av mulighetene for en spesialtilpasset linux-distro for å bruke PS3 som mediacenter-maskin! Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 14. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2007 hey Darth.. se linken over, så tar vi det der tror jeg litt info fra før.. er meget interessert i dette selv.. laster ned nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå