Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Resident Evil 4 pc hjelp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er den ferdige versonen. Det er den Engelske versonen jeg spiller da.

Men uansett

"Dodga" den rullende steinen senest i kveld, faktisk. På PS2 trykker du L1+R1 for å få Leon til å hoppe unna. L1=Kniv, R1=Sikte.

Det funka! Tusen hjertelig takk!

Lenke til kommentar
Det er den ferdige versonen. Det er den Engelske versonen jeg spiller da.

Vet at det er den engelske versionen, har sett på den selv og det kan umulig være den ferdige versionen.

Se litt her så forstår du hva jeg mener. Hvis ikke din version ser slik ut kan jeg gå med på at det er den ferdige versionen. (Og da lurer jeg også på hvordan du fikk tak i den)

Lenke til kommentar

eg har den samme versjonen, himla ireterendes å uvandt å ikkje kunne bruke musa, men jeg fant ut at når jeg dodger steinen så må jeg trykke berre shift knappene...

noen som har den europeiske versjonen av spillet ? er det noe bra ? forskjell ? hehe..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg kjøpte Resident Evil 4 til PC for 199kr på el-kjøp i dag. Jeg har det på GC, men tenkte det kunne være kjekt å spille igjennom med mus å tastatur, men da jeg starta spillet merka jeg med en gang hvilken talentløs konvertering dette var. Grafikken er dårlig optimalisert og frameraten er heller ikke til å skryte av. Når det gjelder styringen går det forsovet greit og med mouse-toolen blir det en rimelig bra spillopplevelse.

Har samme problem som trådstarter, med den steinen som faller over deg. Jeg har prøvd all slags mulige kombinasjoner av taster og får det ikke til. Kan noen fortelle meg hva jeg konkret skal trykke på?

Lenke til kommentar

Ja, fant ut av det. Tingen var at jeg ikke tenkte på at jeg hadde konfigurert en tast.

Syntes egentlig det er morsomt hvor dårlig konverteringen til PC er. Noe må være veldig feil, for på plasser det skal være mørkt, er det helt lyst. Dårlig gjort av utviklerene å gi ut noe sånt så dette. Glad jeg bare betalte 200 spenn for det, for RE4 til PC fortjenes ikke å bli kjøpt i det hele tatt...

Lenke til kommentar

Fullstendig enig. Ser virkelig idiotisk ut når Ashely springer rundt med lommelykt i fullt belyst rom når man er i det slottet :p

Kjøpte det til PS2 istedet eg etter å ha spillt det 8-10 timer på PC, mye bedre.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • 1 måned senere...
Jeg kjøpte Resident Evil 4 til PC for 199kr på el-kjøp i dag. Jeg har det på GC, men tenkte det kunne være kjekt å spille igjennom med mus å tastatur, men da jeg starta spillet merka jeg med en gang hvilken talentløs konvertering dette var. Grafikken er dårlig optimalisert og frameraten er heller ikke til å skryte av. Når det gjelder styringen går det forsovet greit og med mouse-toolen blir det en rimelig bra spillopplevelse.

Har samme problem som trådstarter, med den steinen som faller over deg. Jeg har prøvd all slags mulige kombinasjoner av taster og får det ikke til. Kan noen fortelle meg hva jeg konkret skal trykke på?

8122721[/snapback]

Trykk venstre musetast i starten, så trykker du venstre musetast + ctrl (nå du får beskjed om å trykke 2 taster)

-------------------------

Ser ut til at det har kommet en patch som gjør grafikken litt bedre:

Patch side

Før patch / Etter patch

Info hentet herfra, ikke testet personlig

Endret av Hareide
Lenke til kommentar

8122721[/snapback]

Trykk venstre musetast i starten, så trykker du venstre musetast + ctrl (nå du får beskjed om å trykke 2 taster)

-------------------------

Ser ut til at det har kommet en patch som gjør grafikken litt bedre:

Patch side

Før patch / Etter patch

Info hentet herfra, ikke testet personlig

9187555[/snapback]

Jo takk du, det fant jeg ut for 5 måneder siden, noe som allerede står i emne. :thumbup:

Fin bump. :w00t:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...