Gå til innhold

All Points Bulletin (APB) (PC & 360)


lektroluv

Anbefalte innlegg

All Points Bulletin (APB) is an original MMOG for PC and 360 being developed in partnership with Webzen of Korea. A city based community game best described as cops’n’robbers online. Choose between playing the criminals or those out to catch the criminals; carry out or thwart opposed crimes and build up areas of the city you control, all with unprecedented levels of character and vehicle customisation.

 

http://www.realtimeworlds.com/index.php?id=383&pid=3

 

http://www.apb.com/

 

 

Virker litt artig :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fra Wikipedia:

 

The concept was created by David Jones, creator of the original Grand Theft Auto franchise. Interestingly, A.P.B. is also the name of an earlier game that may have inspired Grand Theft Auto.

 

Han som driver firmaet som laget dette spillet er jo han som starta GTA, Så det er helt sikkert basert på samme spillet. :)

Lenke til kommentar

Hvis dette ender opp med å bli MMORPG-GTA/Crackdown, så blir det spikeren i kista for WoW-kontoen min. Høres utrolig fett ut å planlegge bankran, med getaway-driver, haglemenn, demolitions-ekspert, og det hele ... eller å chille på politistasjonen, og så slenge seg i politibilen når alarmen går :)

Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...
Gjest Slettet+981234789
bare sier det, vi betalere allerde for live så jeg gidder ikke å betale mer for og spille MP...

Nå er det bar MS som tjener på Gold-pengene dine, ikke spillutviklere/-utgivere.

skjønner det, men da kan man jo bare drite i Gold da og betale spill utviklerne.

kan ikke de bare få en del av Gold kaka for de enkelte spilla.

hele poenget med Live Gold er at man kan spille MP, og det er det man betaler for

Lenke til kommentar
Hørts veldig kult ut. Håper det blir et godt gjennomført spill, det har værtfall potensiale til å bli veldig bra. Er det realistisk at det kommer ut i løpet av 2008? eller må vi vente til 2009 før spille kommer ut?

Vi får vente til GDC neste uke, da får vi kansje vite en litt mer bestemt dato, men 2008 er en litt realistisk dato, siden de har jobbet med tittelen samtidig som crackdown ;)

Lenke til kommentar

Lagde en lik tråd her for et par uker siden. :D

Dette spillet ser så utrolig rått ut at jeg klarer nesten ikke vente:dribble:

Håper de klarer å få det ut i løpet av 2008. De har jo jobbet en stund med spillet, så jeg skjønner ikke helt hva de driver med. :S

 

Håper virkelig det ikke blir noen fee utenom Xbox LIVE Gold membership!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...