veitch Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Hei har eit Logitech Z-2300 anlegg. det er vell sanrt to år gammelt, i det siste har Denne utgangen (right utgangen) funket.. Kva kan eg gjere for å fikse den? Kor får eg kjøpt ny i verstefall? Btw: Beklager dorlig post. men håper på svar, treng virklig hjelp me dette Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Molotovcocktail Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Du mener at utgangen for høyre høyttaler har begynt å fungere? Oh noes! Lær deg å skrive skikkelig norsk! Lenke til kommentar
Tetanus Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Det er vel strengt tatt ikke nødvendig å poste noe som ikke hjelper i det hele tatt? Jeg regner med at du mener at right-utgangen ikke fungerer? Vet du hva som feiler den? Får du ikke lyd ut av den i det hele tatt? Ser at det er en sikring helt nederst på bildet, er det en sikring for strømforsyninga, eller går den også på utgangene? Jeg hadde sjekket at den ikke var gåen. Tetanus Lenke til kommentar
veitch Skrevet 14. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2007 Det er at eg ikkje får lyd fra utgangen som er problemet ja.. Sikringen har eg skjekkte og den er ikkje gåen.. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Kan være brudd på kabelen. Har du kryssjekket med begge høyttalere på den utgangen? Lenke til kommentar
veitch Skrevet 14. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2007 Jepp Det har eg skjekkt (btw: har hatt ein litt stressa dag, så eg beklager at eg ikkje har skrive opp alt eg har prøvd, er egentilig lenge sia eg bala me deg så ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå