Kake24 Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Hvor kan jeg kjøpe uv lys (katoder, dioder osv.)? Er uv lysene kun lilla, eller kan jeg få de i f.eks blått også? Lenke til kommentar
AleksanderA Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 www.microplex.no Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Microplex.no har fluss med kald-katoder og dioder. De fåes i mange forskjellige farger, inkludert blått tror forresten du har bomma litt på kategori å poste i. Lenke til kommentar
Kake24 Skrevet 14. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2007 Jeg burde vel egentlig ha spurt om dette under "case-mods", men jeg postet det her siden har fått inntrykk av at det er mer aktivitet her. Mener du at katoder finnes i blått også, eller finnes det blått UV lys? Jeg var inne på microplex, men jeg så kun disse http://www.microplex.no/product.aspx?pid=SBCCBB10&mcat=c60. Lyser den blått slik som det ser ut som, eller lyser den lilla slik som er selve fargen på katoden? Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 http://www.microplex.no/product.aspx?pid=SBCCBL30&mcat=c60 Denne lyser det sterkt blått av, de med UV lyser ikke noe særlig, men de lyser opp UV-reaktive ting i kabinettet. Lenke til kommentar
Kake24 Skrevet 14. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2007 Ok, så om jeg ikke vil ha noe UV reaktivt i kabinettet så kjøper jeg en slik en som du linket til? Men om jeg skal ha noe UV reaktivt, da må jeg ha en slik en som jeg linket til? Må bli helt sikker skjønner du Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Ja, som sagt vil UV-lyset (som du linket til) kun opplyse ting som reagerer på UV-lys. De blå kaldkatodene lyser veldig sterkt av blått, men vil ikke få UV-reaktive ting til å lyse opp noe nevneverdig. Lenke til kommentar
Kake24 Skrevet 14. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2007 Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå