Eggnog Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Når jeg skrur på datamaskinen, så kommer det 3 relativt tjukke vannrette streker samtidig som det flimrer med forskjellige farger. Jeg ser mellom strekene ganske ofte, men det er jo som dere sikkert skjønner, et stort problem. Jeg har testet skjermen på andre datamaskiner, og da funker det helt fint, så da går jeg ut ifra at det er noe galt med skjermkortet, eller kanskje grafikk-kortet. Noen som ut ifra beskrivelsen over, skjønner hva problemet kan være? Dataen fungerer helt fint ellers. Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Virker som et typisk skjermkortproblem! Har hatt slike flerfargede streker selv, og da var det skjermkortet som var defekt. Lenke til kommentar
nefrums Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Har du siste skjermkort drivere? Lenke til kommentar
Eggnog Skrevet 14. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2007 Takker for svar. Da prøver jeg å laste ned den nyeste driveren til mitt skjermkort, før jeg evt. kjøper nytt. Lenke til kommentar
Ro@drunner Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Prøv en annen skjermkabel. Hadde ett lignende problem på en gammel CRT skjerm, fant ut tilslutt at det var kabelen som var synderen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå