Betenkt Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Ubuntu 6.10 Dell Inspirion 9400 --- Når jeg åpner eks Gaim kommer det ikke noe ikon øverst i høyre hjørne (kalles dette tray som i Windows?). Gmail Notify vises heller ikke der. Hvordan får jeg ikoner til programmer som skal ligge der til å havne der ? Ekstra spm: Noen som vet hva jeg må skrive inn i Sesjons-panelet for å få Gmail Notify til å starte sammen med Ubuntu? Lenke til kommentar
PHPdude Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Det som antagelig har skjedd er at du har fått fjernet den komponenten som viser ikonene, du kan legge det til igjen ved å gå på "Legg til på panelet" og velge "Varslingsområde" For å autostarte programmet skriver du vel bare navnet på programfila (vet ikke hva det er for akkurat det programmet, mulig det er gmail-notify eller notifier.py). Har du ikke installert programmet, men bare pakket ut et arkiv må du legge ved skrive inn hele stien til fila Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 14. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2007 Fikk lagt dem til men høyreklikk på Gaim gir meg eks ikke mulighet til å endre status :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå