expo Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Jeg kjøpte en 10-pakning med MMORE CD-R 90/800 MB, men når jeg putter den i cd-brenneren for å brenne en CD får jeg beskjed om at det ikke er nok plass på CD'n, selv om jeg bare skal brenne 400 MB.. Forslag? Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Skru på 'Overburn'. Du må gjøre dette nesten uansett på 90+min CD'er fordi de blir som regel gjenkjent som en 88min CD. I Nero gjør du dette under 'Expert options' under 'Preferences'. Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 + at du må spes. lengden på platen i samme vindu. Der skriver du 90 02 00 og velge : "Disc at once" under Write mode. Hvis du ikke får valgt noe der så må du velge "No multisession" på en av fanekortene. (Slå av Nero Wizard) Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Jeg har samme platene. De registreres kun som 83MB eller noe sånt. Det løser jeg ved å skru på overburn (i nero) Da brenner de bra. Faktisk opp til 93min/830MB med min LiteOn 40x@48x. Lenke til kommentar
KELViN Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Og om ikke det hjelper kan det være at CD-brenneren din ikke støtte 90Min plater. Firmware-update kan være løsningen isåfall. Lenke til kommentar
expo Skrevet 4. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2002 Quote: Den 2002-12-04 17:39, skrev KELViN:Og om ikke det hjelper kan det være at CD-brenneren din ikke støtte 90Min plater.Firmware-update kan være løsningen isåfall. HVordan finner jeg firmware-update da? aner ikke hvordan brenner det er.. Lenke til kommentar
KELViN Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 På dell.com/support vil jeg tro. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 http://www.hardware.no/guider/overbrenn/index.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå