btz Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Har møtt på store problemer med å brenne dvd'er i dag.. det har funket helt fint tidligere men når jeg skulle brenne idag ble jeg først møtt av "PMA Update failure" error i nero.. leste meg litt rundt og så at noen annbefalte å fjerne Nvidia IDE kontroller driveren.. det gjorde jeg, men fortsatt samma problem. Opdaterte nero'n min, og da forsvatn det.. men ett nytt problem oppstod.. nå fikk jeg "power calibration error" i nero.. etter å ha lest litt mer gjorde jeg som denne siden sa: http://www.gidforums.com/t-1805.html .. da forsvant det problemet.. men nå får jeg bare "no seek complete" når jeg prøver å brenne.. har en NEC ND 3550a brenner, har prøvd firmare 1.5 , 1.6 og en modifisert versjon av 1.6 .. har prøvd med både Nero v7.5.9.0A og Alcohol 120% .. bruker verbatim 16xDVD-r plater (som har funket utmerket før) noen som har peiling hva det kan være? Lenke til kommentar
btz Skrevet 14. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2007 den vil forresten ikke lese noe som helst lenger heller.. regner med hele greia er død.. rip Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå