pc_eier Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Hei. jeg lurte på om noen vet hvordan jeg kan stille tilbake det digitale speedometeret på yamaha tzr 05 speedometeret mitt.....kjøpte mopeden brukt og den forrige eieren måtte bytte speedometer fordi det gamle ble ødelagt og da kjøpte han et brukt speedometer som iser 13800 km, når den egentlig bare har gått 3600 km......så hvis noen kan si meg hvordan jeg kan stille tilbake speedometeret så det viser ordentlig km stand... takk for alle svar... Lenke til kommentar
DennisDanielsen Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 skru det opp og ta ut "batteriet" en liten rund flat ting... Lenke til kommentar
pc_eier Skrevet 14. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2007 skru det opp og ta ut "batteriet" en liten rund flat ting... 7940977[/snapback] blir det helt tilbakestilt da?? vil jo ikke svindle, så vil jo ha den opp på 3600......men bedre med 0 en 13000:P........er du sikker på dette eller er du usikker på om det blir tilbakestilt ved å ta ut batteriet.. Lenke til kommentar
DennisDanielsen Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Har du prøvd det? Lenke til kommentar
veos Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 (endret) Prøv å gjør som Dennis her sier, mener det skal gå glimrende. Fungerer ikke det så si i fra, så skal jeg høre med en kompis som arbeider hos en Yamaha forhandler. Endret 20. februar 2007 av vegardostrem Lenke til kommentar
pc_eier Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2007 Prøv å gjør som Dennis her sier, mener det skal gå glimrende.Fungerer ikke det så si i fra, så skal jeg høre med en kompis som arbeider hos en Yamaha forhandler. 7981701[/snapback] hei. tatt opp hele speedometert og skrudd av forksjellige ting men finner ikke noe batteri...hmm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå