Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Problem med å logge på bruker i Windows!

Anbefalte innlegg

Hei!!

Ja så har jeg fått det som alle PC brukere er redde for, en skikkelig kræsj! Det som har skjedd/skjer er som følgende:

Når jeg starter PC'en, så får jeg følgende melding: "Windows kan ikke laste de lokalt lagrede profilene. Mulige årsaker til denne feilen, kan være utilstrekkelig sikkerhetsrettigheter eller skadet lokal profil. Hvis dette problemet vedvarer, kontakter du systemansvarlig.

DETAIL - Feil ved utføring av inpage-operasjon."

Og en melding til som jeg ikke husker helt, men den kommer jeg med senere. Når jeg så kommer inn i Windows, så virker det som om at alle Dokumenter og brukerinstillinger har forsvunnet. Alt er som om du akkurat har kjøpt en ny PC, alle programmene er tilbakestilt, alle bokmerkene er borte, Mine Dokumenter mappen's mål er endret... Hva er det som skjer? :ohmy:

Det som også er rart er at det virker som om PC'en oppretter en ny bruker. For vis jeg går på Document's And Settings så ligger den gamle brukeren der fortsatt, med alle instillingene og dokumentene.

Dette skjer da hver gang jeg starter PC'en på nytt!

Hadde vært fint med litt hjelp. :)

Selvin

EDIT: Den andre beskjeden jeg får under oppstart er denne: "Windows kan ikke finne den lokale profilen og logger deg på med en midlertidig fil. Endringer du gjør i denne profilen, vil gå tapt når du logger av."

Endret av Selvin
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...