Gjest Slettet+56132 Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Noen som kan fortelle meg forskjellene, fordelene, ulempene osv? Alle gode svar vil bli vel motatt! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8fx0y6VV Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Dette her kommer kun til å starte en stor krig, om jeg gir noe annet svar enn dette: Kan du Python fra før? Velg Django Kan du Ruby fra før? Velg Rails Kan du ingen av dem så prøver du å lage et lite prosjekt i begge språka, og etter på velger det du liker best. Espen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Dette her kommer kun til å starte en stor krig, om jeg gir noe annet svar enn dette:Kan du Python fra før? Velg Django Kan du Ruby fra før? Velg Rails Kan du ingen av dem så prøver du å lage et lite prosjekt i begge språka, og etter på velger det du liker best. Espen 7941277[/snapback] Så vidt testet Python, ble ikke så forferdelig mye i det. Men for min del ser RoR mer interessangt ut. Tror jeg går for det om noen klarer å få meg til å ombestemme meg. Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Dersom du skal begynne fra scratch ville jeg gått for det språket du liker best. (Ruby ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Dersom du skal begynne fra scratch ville jeg gått for det språket du liker best. (Ruby ) 7948422[/snapback] Kan litt LISP og pittelitt Python, ender vel opp i Ruby og Ruby on Rails da begge virker utrolig stilige. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 TryRuby er en veldig fin måte å teste ut Ruby på Og Why's (Poignant) Guide to Ruby er genial Lenke til kommentar
thomma Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 I tillegg leker Microsoft med tanken på å tilby støtte for Ruby i bl.a. Visual Studo. Ruby On Rails kommer til å bli stort! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå