TwiiK Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Gametab News Nope. February 20 is not the date you're looking for if you're looking for a start date for Halo 3's beta program. Microsoft and Bungie have both said the beta would start in the "Spring," and gamers expecting to pop Crackdown into their Xbox 360 and jump into Halo 3 will be disappointed. Visste folk dette? Jeg ble megaskuffet nå. Nåja, er vel greit nok. Crackdown blir vel også et kongespill og her spilles det fortsatt Halo 2 for fullt. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Trodde open beta skulle starter i begynnelsen på april jeg. Lenke til kommentar
Enduro Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Har både Halo 1 og 2 men kommer nok til å kjøpe 3'ern. Ble utrolig skuffet over Halo 2. Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Ja dette var ikke noe nytt. Lenke til kommentar
TwiiK Skrevet 14. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2007 Har både Halo 1 og 2 men kommer nok til å kjøpe 3'ern. Ble utrolig skuffet over Halo 2. 7940746[/snapback] Bra du ikke bommet på topic i hele tatt. Selv om det er logisk at de ikke har beta klar til launch av Crackdown så er det jo litt bullcrap uansett. Jeg har bare sett bilder som dette angående emnet og ikke tenkt mer på det ettersom jeg tenkte det var selvsagt at man kunne spille beta da spillet kom. Fikk ihvertfall bekreftet at det var jeg som ikke har fulgt med. Lenke til kommentar
Toreal Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 De fleste hardcore halo fans var vel klar over dette. Men kjipt for de som har kjøpt crackdown, for å se hva all denne halo 3 hypen er for noe. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 jeg regnet ikke med å kunne spille det i februar nei, de sa jo spring, altså våren, og jeg regner ikke februar som våren. heller mars / april rundt der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå