Robåt Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Hei Er det noen som vil spille diablo 2 med meg hvist jeg kjøper det i dag? Har hørt at det er best på multiplayer og vil ikke spille alene Svar fort, jeg skal drar snart fra byen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Var en tråd her en plass med folk som spilte det. Har en kamerat som gjør det også, men er nok ikke mange andre. Har hørt at det er bare russere, polakker osv. som spiller det fortsatt. Lenke til kommentar
Robåt Skrevet 14. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2007 Jaja, da venter på hellgate:london eller at treern kommer Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 jeg kan hjelp0e deg.. altså booste deg:p0 Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=722892&hl= Da kan du jo se hvor mange som melder seg på etterhvert! Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 hvordan funker egentlig d2 på battle.net ? regner med det er der dere spiller. Har nettop startet på d2 igjen nå.. men aldri prøvd meg online. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 mye bedre;) - Det er lettere å komme fort opp i lvl - mister ikke characterene dine(om du sletter diablo) - eaaazy å få ting; - +++++++++++-.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå