Joachim_F Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Warhound er et førstepersons skytespill fra skaperne av Call of Juarez. Spillet benytter seg av DirectX10. Les mer Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Høres veldig spennende ut. Call of Juarez var definitivt det beste western-spillet siden Outlaws, men det utnyttet på langt nær sitt potensiale. Jeg håper at Warhound faktisk blir så ikke-lineært som de påstår. Skal uansett følge med videre på denne tittelen. Lenke til kommentar
benyeah Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Ser helt nydelig ut. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 ser fram til dette. er spent på den ikke lineære delen, og hvor mye sannhet som ligger i det utsagnet, men likte juarez veldig godt, så dette blir nok bra uansett. Lenke til kommentar
benyeah Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 OK, sorry karer, men hva mener man med ikke-lineære spill? Et spill som ikke er en rett linje? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Det er eit spel der du meir eller mindre fritt kan velje kva du vil gjere/korleis du løyser oppdraga. Eit spel der du bare kan gå ein bestemt veg og gjere ting på ein bestemt måte er linjert, men kan du gjere ting på fleire måtar er det ikkje-linært. GTA er eit døme på ikkje-linære spel. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Ikke for å gå altfor OT, men GTA er jo forsåvidt litt lineært, man må alltid gå etter hoved-oppdragene for å komme til nye områder, og generelt lenger i spillene. Hvis man skal ta et 100% ikke-lineært spill så er vel Crackdown et eksempel? Der velger man hva man vil, når man vil. Hvis man skal tro omtalene da. Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Dette blir utrolig bra Likte spessielt det med at man må kjøpe våpen og utstyr selv Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 (endret) OK, sorry karer, men hva mener man med ikke-lineære spill? Et spill som ikke er en rett linje? 7942030[/snapback] et av de minst lineære spilla jeg noengang har spillt er fallout 1 og 2. der får du beskjed om å finne en ting eller en person og så blir du bare sendt rett ut i en post nuclear vestkyst (usa). det er sef en stor haug med andre quest du kan gjøre, de fleste har minst to løsninger, men du trenger ikke om du ikke vil. det er da flere måter å finne ut av ting på, den snille måten er å hjelpe folk og få informasjon. den slemme måten er å true folk og jobbe for slemminger. den tredje måten er å bare gi F og drepe alle du finner for så å satse på at du klarer questa alikevel. (en av favoritt tinga mine i fallout 2 er når du får i oppdrag å drepe en mafia/kasino boss. først gjør jeg questa hans, så har jeg sex med dattera og kona hans, og så skyter jeg alle sammen etterpå ) et lineært spill derimot dytter deg alltid i en bestemt rettning og gir deg ingen valgmuligheter. gode eksempler på dette er f.eks quake 4, der er det kun en vei å gå til enhver tid, ingenvalgfrihet. andre måter dette fungerer på er om du får alt servert i fanget, enten det er informasjon, veivalg eller om alt ligger åpent forran deg og du må velge om du skal gå dit eller gjøre datt eller skyte en fjott. så basicly, jo mer frihet du har, jo mindre lineært er spillet Endret 14. februar 2007 av Spirre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg