spraysatan Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 (endret) noen som vet hvor jeg kan kjøpe optisk fiber nettverk kort og kabel skal brukes på pc ? jeg bryr meg ikke hvor mye det koster Endret 14. februar 2007 av spraysatan Lenke til kommentar
S.M. Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 alle databutikker på nett selger slike . feks. komplett.no. mpx.no Lenke til kommentar
ranvik Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 spørs bare om du skal ha 0-50m eller 100m- flere km. skal du ha fiber kabel for 0-50m er komplett/mpx fint. skal du ha fra 100m+ så må du gå for sikrlig fiber kabel alcadon har mye bra. og ikke så alt for ille priser, men husk fiber kabel kan du få vledig lett rabbatt, hvis du skal over 100m så anbefaler deg og ringe en selger. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 noen som vet hvor jeg kan kjøpe optisk fiber nettverk kort og kabel skal brukes på pc ? jeg bryr meg ikke hvor mye det koster 7940473[/snapback] Si gjerne hva du skal bruke det til. Hvis du skal strekke mellom to lokasjoner med x antall meter/kilometer mellom bør du kanskje tenke på mediakonvertere eller til og med en switch med fibermoduler i hver ende, heller enn å sette et kort i en PC. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå