Gå til innhold

Forandre multipiler på låst thoroughbred

TomE

Anbefalte innlegg

Jeg har et par spørsmål! Lurer på om det er mulig å forandre multipileren på en athlon xp thoroughbred med Asus A7N8X Deluxe, slik som det går an på kt400 hovedkort? Noen som hvet dette? Lurer på å bestille meg Asus A7N8X Deluxe fra komplett. Er dette et bra kjøp? Eller er det noen som hvet om andre og bedre alternativ?

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: allyse på 2002-12-04 18:29 ]</font>

[ Denne Melding var redigert av: tome på 2002-12-04 21:35 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-12-04 16:40, skrev TomE:

Jeg har et par spørsmål! Lurer på om det er mulig å forandre multipileren på en athlon xp thoroughbred med Asus A7N8X Deluxe, slik som det går an på kt400 hovedkort? Noen som hvet dette? Lurer på å bestille meg Asus A7N8X Deluxe fra komplett. Er dette et bra kjøp? Eller er det noen som hvet om andre og bedre alternativ?

Stort sett alle hovedkort støtter å forandre multipiler på CPU hvis CPUen ikke er låst.

A7N8X er vel det raskeste nForce2-kortet så vidt jeg vet.

Lenke til kommentar

Stort sett alle hovedkort støtter å forandre multipiler på CPU hvis CPUen ikke er låst.

A7N8X er vel det raskeste nForce2-kortet så vidt jeg vet.

Ja alle hovedkort støtter å forandre multipiler på cpu med ulåst cpu. Men jeg mener å ha lest at på Abit KD7(eller noe sånt) skal det gå an å forandre multipileren på Thoroughbred uten å låse opp cpuen. Stemmer dette? Og er det mulig å gjøre det samme med ASUS A7N8X?

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-12-04 17:13, skrev TomE:

Men jeg mener å ha lest at på Abit KD7(eller noe sånt) skal det gå an å forandre multipileren på Thoroughbred uten å låse opp cpuen. Stemmer dette?

Stemmer det. Det er noen flere KT400 som også støtter dette. Er ikke helt sikker på hvilke, men mener å huske at Epox har denne funksjonen og muligens MSI.

Lenke til kommentar

Stemmer det. Det er noen flere KT400 som også støtter dette. Er ikke helt sikker på hvilke, men mener å huske at Epox har denne funksjonen og muligens MSI.

Er det slik med kort som har nforce2 chipset med? Som f.eks ASUS?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...