SuperVidar Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Har lagt inn en ordre på AMD Opteron 185 og ble plotselig oppmerksom på noe. Hovedkortet jeg har står ikke som opteron kompatibel. både opteronen og hovedkortet mitt er 939 socket. har sett på hovedkort som blir brukt av brukere her ved forumet som skriver de har opteron og sjekket opp disse hovedkortene og ingen av disse hovedkortene har opteron som kompatibel CPU Har selv MSI K8N NEO4-F S939 hovedkort har en XP3500 som skal i god oppgradering tenkte jeg hvor en opteron 185 (2.6Ghz 2MB Cache) må få gang på maskinen. noen som kan bekrefte/avkrefte om denne kombinasjonen er brukende eller har formening om det ? Lenke til kommentar
Changis Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Opteron er jo beregnet paa servere, saa hovedkort produsenter trenger ikke si at CPU'en er kompatibel (vanlige folk kjoeper jo X2/FX ikke sant? ) Saa lenge Hk er 939, og stoetter de nyere dobbeltkjerne cpu'ene saa funker den. Opteron er grovt sagt en X2 med bedre silicon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå