Gå til innhold

Ny telefon - N73 utdatert? - hva kommer?

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har vært på utkikk etter ny telefon en stund. Så langt virker det som N73 og k800 er de eneste reelle alternativene. Er imidlertid redd for at det snart kommer noe i samme prisklasse som danker ut disse. Da venter jeg heller! Synes lanseringene så langt egentlig har vært skuffende. Er det noe annet på trappene?

Mine kriterier er:

-Så bra kamera som mulig.

-3G og helst Edge.

-Sync med adresseboken i macbooken.

Jeg er journalist, og vil derfor ha "bra" snapshot-kamera og rask forbindelse til nett med laptop.MP3-funksjon bryr meg ikke. (Ipod lenge leve: )

N95 er selvsagt fristende, men blir for dyr! 800 dollar borger for heavy pris her i norge. N93 er for stor, og er redd den nye versjonen også blir svinedyr.

Takk!

Endret av Windingstad
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Aha.

Ja, k810i var jo temmelig digg, men litt kjipt å slå til på den hvis SEs nye kameraflaggskip kommer i sommer! Studentøkonomien innbyr ikke akkurat til et mobilbytte i halvåret:D

Men det er jo alltid dilemmaet - at det kommer nye mobiler...så vi får se hva jeg gjør:)

Flere tips mottas med takk!

Lenke til kommentar

Er man journalist bør man sørge for å investere i en telefon med rask internett overføring nærmest sagt hvorhen man befinner seg i dette langstrakte land. Da må det bli en Nokia med EDGE.

Jeg arbeider selv med kvalitetesikring og mottakskontroll og krever godt kamera og har min 3. N73 nå. Har byttet til K800i to ganger og angret hver gang.

Edge er tingen om man er litt utenfor E6 og storbyene. At kamera er strøkent, og at den har radio er bare en bonus.

Prøvde også en N80, men batteriet holdt nesten en hel dag, og det er for dårlig for meg. Dessuten syntes jeg Wlan funksjon på denne er oppskrytt.

N73 for meg, 3rd edition rules.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...