Gå til innhold

Wii spillene for 2007

Enduro

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter det eg har hørt her på forumet er det fleire titler enn det der, uten å si noe for sikkert. Men Spilltørken vil nok vare ei god stund for min del på Wii ihvertfall MOH:Vanguard er det spillet som frister mest på den listen der,sammen med Tiger Woods :p

Lenke til kommentar
Hvor er Battalion Wars, Mario Galaxy, og Metroid? :cry:

Håper ikke jeg må vente helt til 08 på disse, er de jeg ser mest frem til...

7940068[/snapback]

Det siste jeg hørte om Mario Galaxy var i et intervju hvor Reggie sa at det kom i mellom mars og desember en gang. Metroid og Battallion Wars kommer vel til sommeren en gang. Går rykter om at Metroid ble utsatt for at de skulle jobbe med online og pusse opp grafikken litt. Bør uansett være ganske ferdig, da det opprinnelig skulle komme til Wii-lanseringa.

Ingen grunn til å tro at et spill ikke kommer i 2007 fordi det ikke står på den lista. Egentlig ingen grunn til å bry seg om den lista i det hele tatt. Som jeg sa så er den ekstremt mangelfull.

Lenke til kommentar
Ingen grunn til å tro at et spill ikke kommer i 2007 fordi det ikke står på den lista. Egentlig ingen grunn til å bry seg om den lista i det hele tatt. Som jeg sa så er den ekstremt mangelfull.

7940103[/snapback]

Nei, du har rett i det. Men jeg skulle gjerne sett en release-dato på disse titlene snart, 08 er "worst-case-scenario" kan du si. Lista er mangelfull ja, titler som hvis dato er TBA er utelatt.

Lenke til kommentar
Hvor er Battalion Wars, Mario Galaxy, og Metroid? :cry:

Håper ikke jeg må vente helt til 08 på disse, er de jeg ser mest frem til...

7940068[/snapback]

7940103[/snapback]

Jeg tviler ikke på at det mangler et par spill, men hvilke er det som mangler for de neste 3-6 månedene f.eks ?

Lenke til kommentar
Jeg tviler ikke på at det mangler et par spill, men hvilke er det som mangler for de neste 3-6 månedene f.eks ?

7940247[/snapback]

Du får søke litt rundt på nettet og finne det ut selv. Noe du burde gjort før du lagde en tråd om den lista der.

Ellers så er det umulig å si hvilke Nintendospill som kommer iløpet av de neste 3-6 månedene. Super Paper Mario som fikk lanseringsdato for noen dager siden kommer jo om litt over 2 måneder. Nintendospill er ferdige når de er ferdige, og vi får ingen dato før ganske tett opp mot lansering av spillet vanligvis.

Lenke til kommentar

Gamer.no's liste viser spillene som kommer i løpet av 2007. Tråden din heter "Wii spillene for 2007". Da ser jeg liksom ikke problemet med å linke til en side som tar for seg alle annonserte spill i 2007 fremfor en liten andel som du viser til.

Tror gamer.no's liste viser det reelle, din viser det utvalgte.

Lenke til kommentar
Der er det jo kun noen få der som har fastsatt dato. Tror EB games lista fra Amerika ikke er noe mindre korrekt.

7940335[/snapback]

Men hvorfor skulle det være noe interessant for oss å se en liste som kun inneholder spill som har fått en spesifikk dato hos EB Games? Og hvorfor presenterer du det i en tråd som heter "Wii spillene for 2007" når det egentlig nesten bare er spillene for de neste 3 månedene som er med i lista, og ikke alle dem engang?

Lenke til kommentar
Der er det jo kun noen få der som har fastsatt dato. Tror EB games lista fra Amerika ikke er noe mindre korrekt.

7940335[/snapback]

Men hvorfor skulle det være noe interessant for oss å se en liste som kun inneholder spill som har fått en spesifikk dato hos EB Games? Og hvorfor presenterer du det i en tråd som heter "Wii spillene for 2007" når det egentlig nesten bare er spillene for de neste 3 månedene som er med i lista, og ikke alle dem engang?

7940386[/snapback]

Kanskje folk vil vite hva som kommer i 2007 til Wii ? Jeg sa jo at dette er spillene som er annonsert hittil, ikke at dette er ALLE spillene.

Neste 3 månedene ? Lista viser jo spill frem til November.

Dette er liste for Amerika, ikke Europa.

Lenke til kommentar

Husk også på at vår liste kun inneholder spillene vi har opprettet i databasen. Mange, mange varslede eller hintede spill som ikke står oppført, med andre ord.

Wii og 2007 tror jeg blir en strålende kombinasjon - det er mest nå om vinteren/våren at det eventuelt er litt tynt, til høsten kan man nok regne med ganske mange gode utgivelser.

Lenke til kommentar
Husk også på at vår liste kun inneholder spillene vi har opprettet i databasen. Mange, mange varslede eller hintede spill som ikke står oppført, med andre ord.

Wii og 2007 tror jeg blir en strålende kombinasjon - det er mest nå om vinteren/våren at det eventuelt er litt tynt, til høsten kan man nok regne med ganske mange gode utgivelser.

7940455[/snapback]

Dette er uansett hva som er annonsert hittil. Hva som kanskje kommer eller ikke er ganske uvesentlig vil jeg si. Man må jo gå utifra de fakta man har.

Som vi kan se på denne PS3 listen derfra så er det langt fler spill annonsert, også for senere ut på året.

ps3cf1.gif

Så tviler på at disse listene er særlig mangelsfulle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...