danhef Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Jeg leste en artikkel som var skrevet i 2006 (tror jeg) om at de japanske mobilene (NttDoCoMo) skulle komme til norge innen to år. Jeg ser ingen jeg, altså! Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Det norske markedet er en liten fjert på verdensbasis. Hvorfor skulle DoCoMo satse på Norge? -snubbel Lenke til kommentar
danhef Skrevet 14. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2007 Det norske markedet er en liten fjert på verdensbasis. Hvorfor skulle DoCoMo satse på Norge? -snubbel 7940085[/snapback] Ja, jeg vet det. Og jeg synes de kunne ha blitt litt inspirert til å lage japansklignende mobiler har i norge også. Men denne artikkelen leste jeg på amobil.no så jeg tok det liksom som en selvfølge. Lenke til kommentar
arne2002 Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Det norske markedet er en liten fjert på verdensbasis. Hvorfor skulle DoCoMo satse på Norge? -snubbel 7940085[/snapback] De ville kanskje lansere i-mode, slik de har gjort i UK. Blir nok aldri noe av. Japanske telefoner er jo også ganske store og klumpete i forhold til i Europa, så vil neppe slå an. Lenke til kommentar
isergodt Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 hadde vært kult med japanske modeller på det norske markedet, men er enig med arne2002; de japanske mobilene er sanns for store og klumpete for de fleste nordmenn. vet i allefall at jeg ikke ville hatt et gigamonster. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå