unwill Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Bare lurer på om det har blitt annonsert noen spill som skal ha støtte for online spilling på Wii? Wii har jo WiFi og det virker litt rart at det eneste man kan gjøre med det er å laste ned VC spill og leke med Mii'er (vel, weather og news også). Men nå skulle vel nintendo være en ordentlig spillmaskin og ikke en multimedia-alt-i-en-sak så online spilling må vel komme? Vil det være spillprodusentenes server eller Nintendos server vi kommer til å spille på? Og vil det være global eller regional? Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Bare lurer på om det har blitt annonsert noen spill som skal ha støtte for online spilling på Wii? Wii har jo WiFi og det virker litt rart at det eneste man kan gjøre med det er å laste ned VC spill og leke med Mii'er (vel, weather og news også). Men nå skulle vel nintendo være en ordentlig spillmaskin og ikke en multimedia-alt-i-en-sak så online spilling må vel komme? Vil det være spillprodusentenes server eller Nintendos server vi kommer til å spille på? Og vil det være global eller regional? 7939918[/snapback] Vent to generasjoner til så vil nok Nintendo tilby online spilling. De ligger litt bak. Bare se på det geniale vennekode systemet. Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Det kommer det kommer... Forøvrig så tipper jeg de har en baktanke med vennekodene.. Har nok noe på lur.. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 14. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2007 Det kommer det kommer...Forøvrig så tipper jeg de har en baktanke med vennekodene.. Har nok noe på lur.. 7940504[/snapback] Skjønner jo at det må komme med mindre Nintendo ikke har lyst til å produsere spill mer, men i hvilket former og hvilket spill, og dato ? Lenke til kommentar
Enduro Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Det kommer det kommer...Forøvrig så tipper jeg de har en baktanke med vennekodene.. Har nok noe på lur.. 7940504[/snapback] Skjønner jo at det må komme med mindre Nintendo ikke har lyst til å produsere spill mer, men i hvilket former og hvilket spill, og dato ? 7940740[/snapback] Ingen som vet. Det vi vet er at Nintendo nettopp sendte ut online tools til utviklere. Så det er nok en stund unnna før det skjer noe. Lenke til kommentar
Sund Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Har hørt at Pokemon blir det første online spillet. Lenke til kommentar
Markus1802 Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Super Smash Bros: Brawl skal vistnok ha online muligheter Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Online Devkits er sendt ut fra Nintendo ettersom jeg har skjønt. Så det er bare snakk om tid tror jeg før online spillene kommer. Men da bør de revurdere online venne listen sin, heller lage en MSN aktig versjon. Lenke til kommentar
Sund Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Online Devkits er sendt ut fra Nintendo ettersom jeg har skjønt. Så det er bare snakk om tid tror jeg før online spillene kommer. Men da bør de revurdere online venne listen sin, heller lage en MSN aktig versjon. 7943123[/snapback] Ja, MSN det hadde kanskje funket fint. (med tastatur) Men håper så inderlig at online delen på Wii bli bra, for meg og for Nintendo! Lenke til kommentar
FonderPrism Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Det har blitt lansert et onlinespill til Wii, ved navn Pokémon Battle Revolution, men dette er kún i Japan. Spillet skal komme til resten av verden etter hvert, ingen dato enda. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Blir nok ei god stund til vi kan herje online på Wii ja, synd det, Hadde jo vert hysterisk artig i Red Steel og Wii Sports Red Steel 2 online trur eg kan bli ein realitet. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 15. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2007 Det har blitt lansert et onlinespill til Wii, ved navn Pokémon Battle Revolution, men dette er kún i Japan. Spillet skal komme til resten av verden etter hvert, ingen dato enda. 7949848[/snapback] Vet du hvordan online delen fungerer? Hvem som hoster serverene osv... Hmm... er dette noe som ligner Pokemon Stadium spillene? Da er det ikke rart at det kan være online da det er turn-based. Lenke til kommentar
freke Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Jeg er mer gira på Brawl enn Pokemon personlig. Men sikkert kult med det online for de som tenner på slikt. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Vel, man kan jo faktisk spille online med Nintendo DS så.. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Nintendo har sagt at de skal annonsere onlinespill i 1 kvartal i år, og at dem første vil komme i 2 kvartal. Mest sannsynlig vil disse bli annonsert i sammenheng med GDC i mars (5-9 mars). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå