Gå til innhold

Nokia 5210, er det like bra som butikken sier.

wil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil *ikke* anbefale 5210 dersom du er på utkikk etter en støtsikker/vanntett telefon. Da vi testet den var det bare til utlån, og vi fikk derfor ikke testet hvor mye den tålte, men ut fra de testene jeg har lest rundt forbi tåler telefonen svært lite sammenlignet med andre støt/vann-sikre telefoner.

Ut i fra de testene jeg har lest, og såvidt jeg vet, var kongen Ericsson R310. Den telefonen skulle kunne tåle fall på 2 meter, bruk under fossende vann fra springen, å bli spilt fotball med - you name it. Dessverre er den ikke i salg lenger, og da er det ettersigende ME45 fra Siemens som per i dag skal tåle mest.

Lenke til kommentar

jeg har en 3310, den har ramlet i vannet og den har ramlet ned fra vesken mange ganger, men ingenting har gått galt ikke enda iallefall. og det tiltross for at Nokia 3310 ikke er den telefonen som tåler mest. men egentlig så skal man vel ikke kaste den i veggen å slik heller da, men.

Takker for svarene allikevel.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

LOL! Me45 er IKKE den telefonen som tåler mest til dags dato! :D

Den telefonen tåler jaggu meg ikke noe særlig mye!

Den telefonen døde etter fjerde gangen jeg mistet den i bakken.

Min gamle 5110 har taklet samme type fall 20-30 ganger! (den er 3-4 år gammel, min reserve telefon)

Me45 var en skuffelse når det gjaldt støtsikkerhet, det er min erfaring.

Lenke til kommentar
Ut i fra de testene jeg har lest, og såvidt jeg vet, var kongen Ericsson R310. Den telefonen skulle kunne tåle fall på 2 meter, bruk under fossende vann fra springen, å bli spilt fotball med - you name it. Dessverre er den ikke i salg lenger, og da er det ettersigende ME45 fra Siemens som per i dag skal tåle mest.

Den testen er jeg nesten sikker på at jeg leste også. De bandt også fast testkandidatene og dro de etter en bil. :yes:

Lenke til kommentar

5210 sliter med ryktet sitt som en "alt-tålende" telefon. Synd at de sluttet å lage Ericsson sin, som var desidert den beste, men det er nå det. Hvis du er hektet på nokia, så kan du jo vente på 5100.... Men den er både dyrere og blir sannsynligvis forsinket, ifølge et rykte jeg hørte. Men et rykte er et rykte. Ville anbefale ME45 hvis du bare trenger en litt robust telefon!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...