ilpostino Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Vi har alle maler og oppstartsfiler til Office 2003 liggende på en server . Det pekes til disse mappene i arkfanen Verktøy -> Alternativer -> Filplassering. På grunn av omorganisering av deler av mappestrukturen vil den fysiske lokasjonen til disse mappene være endret. er det noen som vet om det er mulig, ved hjelp av Group Policy eller lignende, å endre på pekeren til malene og oppstartsfilen til et annet sted? Da det er cirka 150 brukere vil det være ganske omstendlig prosess å gå rundt og endre på disse manuelt. Lenke til kommentar
@Lee Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Det skal være mulig å endre dette via gpo. Jeg vet ikke hvordan det er satt opp hos dere, men hvis det er noe i nærheten av oppsettet her så sjekk følgende: User config(bruker konfig) - administrative templates(administrative maler)- ms office word 2003 - tools / options - file locations Det er litt vanskelig å være spesifikk når man kan ha forskjellige gpo-oppsett. Lenke til kommentar
S.M. Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Har laget selv på jobb en register register fil som jeg har redigert slik at alle maler og diverse peker på rett plass. Jeg la først inn filplasseringene på min egen maskin slik det nye oppsettet skulle vær og deretter eksporterte registernøklene. Redigerte flere nøkler i en fil som kjøres en gang hos hver bruker. Lenke til kommentar
tyldum Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Last ned GPO-malene for Office, der vil du finne det. ("Administrative templates", lastes ned fra officeupdate) Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Kan bekrefte at officetemplatene fungerer. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 5. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2007 jeg har lett litt rundt på verdensveven uten hell - noen som vet hvor dette kan lastes ned? Lenke til kommentar
tyldum Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 adm + office på google, eller administrative templates office: http://www.microsoft.com/downloads/details...&displaylang=en http://www.microsoft.com/downloads/details...&displaylang=en Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå