Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Norges desidert frekkeste Honda..

EvilDick

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Toyota suger også til offroading. Bakaksler som en kjip amerikaner... Stikkaksler som som ryker ved litt belasning. Kan like godt kjøpe Suzuki Swift

7947366[/snapback]

Ikke skjær alle Toyotaer over en kam da.. Hvis du mener Landcruiser eller Hilux suger til offroading og at amerikanere har kjipe bakakseler, så er jeg spent på hva slags bil funker til offroading (som ikke er ombygd).

Lenke til kommentar
Sa du mener at sidepipes pga de har varmeskjold ikke blir varme? Da har du vel aldri tatt på et heller skjønner jeg. Eller så er du så pingle under kjøring at du ikke en gang får motoren varm.

Toyota suger også til offroading. Bakaksler som en kjip amerikaner... Stikkaksler som som ryker ved litt belasning. Kan like godt kjøpe Suzuki Swift

7947366[/snapback]

Når eksosen kommer ut på sia så har den fortsatt varm, men den har varmeskoljd, for å beskytte mot varmen, så vis du tar på det skjoldet så er det slettes ikke så varmt, ihvertfall ikke så varmt at du brenner deg lille venn. Å hva faen begynner du å kommentere kjøringa mi? Jeg har faenke sidepipes engang så hold deg til den jævla topicen din inntørka gnom.

Greit nok at du syns toyota er noe drit, men jeg tror en godt over 100.000 mennesker bare i Norge vil si deg imot på akkurat det område, har du noen gang kjørt en Toyota Hilux som er ombygd til en artic truck?

@Evildick, ok, my bad :)

Endret av Den store P
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Sidepipes er jo rått da. Vi snakkerom en Honda suv her som er overlegen i terrenget. Bilen er jo bygget for fart og offroad kjøring. Har lik selv og elsker bilen min. H0nd4 +OtTaLlY roXXorZ!

7939653[/snapback]

Å påstå at CR-V er en bil byget for fart og offroad er vel tidenes vits...

Honda CR-V har jo verken reduksjonsgir eller differensialsperrer. Så allerede der stryker den. I tillegg er CR-V i utgangspunktet en forhjulstrekk og bakhjulene kobler seg på ved behov. Det eneste dette 4x4-systemet duger til å er å ikke kjøre seg fast i glatte oppoverbakker eller i litt gjørme PÅ vei. Med en gang du havner i grøfta er du solgt.

Og fart er den i hvert fall ikke bygget for. Vet ikke hvilken motor du har, men 2.2 diesel'n har vel maksfart 180 km/t og 0-100 km/t på 10,6 sek, og bensinutgaven har maksfart på 167 km/t og 11,8 sek på 0-100 km/t.

Tror vi trygt kan slå fast at CR-V er det stikk motsatte av fart og offroad.

Prøv en bil med permanent 4x4 type Torsen (Audi eller Subaru) så tror jeg du vil få et litt annet syn på 4x4-systemet i bilen din...

Når det er sagt synes jeg den NYE CR-V'n ser meget bra ut. Men 4x4-systemet er det samme latterlige der også, og kom faktisk dårligst ut i test av alle SUV'ene. (Altså selve 4x4-systemet, selve bilen vant vel mer eller mindre testen.)

Lenke til kommentar

Honda CR-V er ikke mye terreng bil nei, og ikke er den best heller av "leke terreng bilene" så en test i autofil for ikke så lenge siden og RAV4 vant der gitt og det er også en "leke" terreng bil.

dem er biler ment for å komme til hytta på ganske så vanlig vei med noen små hull i.

Fart har dem ikke, og de fleste SUV har bare jalla 4wd slik som CR-V, begynner man å spinne er det ikke en dritt man kan gjøre da dem ikke har sperre eller no.

og er latterlig å se alle SUVene som ikke kommer seg opp bakker med litt snø da de bare står å spinner på et dekk framme og et bak og går sidelengs bortover veien :p .

CRV har i tilleg en av de dårligse 4WD systemene av hyttebilene.

Så en video og små vanlige Audi personbiler med Quattro kom seg mye lengre opp en bakke en både CR-V og Nissan X-trail og dem har også fart.

så har du kjøpt CR-V for fart og for å komme seg fram har du kjøpt feil bil :tease:

Må nok kjøpe en Porsche Cayenne med de kravene der :yes:

Lenke til kommentar
Sa du mener at sidepipes pga de har varmeskjold ikke blir varme? Da har du vel aldri tatt på et heller skjønner jeg. Eller så er du så pingle under kjøring at du ikke en gang får motoren varm.

7947366[/snapback]

haha.. sier han som kjører Honda SUV :whistle:

du har nok ikke peiling på bil ser det ut som, da du skriver bare tull og trur Honda CR-V er en terreng bil. (Er som regel bare damer som trur det også)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...