Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Norges desidert frekkeste Honda..

EvilDick

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hahaha... Det er et ordtak som sier "You can't polish a turd". I dette tilfellet må jeg bare si at an CRV er og blir en litt småkjip SUV uansett hva du gjør med den.

Edit: Fyren har tydeligvis rå til sidepipemodifisering, men garasje har han ikke råd til :!:

Endret av Krapfoss
Lenke til kommentar
Det er jo ikke akkurat noen funksjonell forbedring av bilen, slik som f.eks. en ombyggina ala Arctic Trucks er ... Heller tvert i mot, om rørene der blir varme og noen unger kommer borti på vei inn.  :thumbdown:

7939431[/snapback]

Noe av det jeg ville frem til :)

Lenke til kommentar
Det er jo ikke akkurat noen funksjonell forbedring av bilen, slik som f.eks. en ombyggina ala Arctic Trucks er ... Heller tvert i mot, om rørene der blir varme og noen unger kommer borti på vei inn.  :thumbdown:

7939431[/snapback]

Noe av det jeg ville frem til :)

7939446[/snapback]

Sant!

Tråkket meg langt fra på tærne, var bare litt ironisk :)

Men, nok OT. Rørene var stygge og antageligvis upraktiske uansett.

Lenke til kommentar

7939431[/snapback]

Mener du at å bygge om en Toyota (feks, i og med at det er Toyota som er ekte artic trucks) til Artic Truck ikke har noen funksjonell forbedring? For da vil jeg kalle deg dum.

Dessuten blir de ikke varme, varmen blir leda vekk, og vis du ser på bilde så ligger det et varme skjold over.

Endret av Den store P
Lenke til kommentar

Sa du mener at sidepipes pga de har varmeskjold ikke blir varme? Da har du vel aldri tatt på et heller skjønner jeg. Eller så er du så pingle under kjøring at du ikke en gang får motoren varm.

Toyota suger også til offroading. Bakaksler som en kjip amerikaner... Stikkaksler som som ryker ved litt belasning. Kan like godt kjøpe Suzuki Swift

Endret av MAC_USER
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...