Punter Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 (endret) Hallo folks. Fikk nettop go ahead av firma mitt til å bestille meg en maskin til ca 10000 kr. Jeg har hjemmekontor og har ofte en del programmer oppe så ok minne er nok smart. Ellers så har jeg lyst å kunne bruke maskinen til å spille litt også. Glad i spill som krever såvell 2D som 3D så ett godt kort hadde nok vært smart. Denne prisen må også inkludere en flatskjerm helst 19 tommer.. Er ikke så sugen på å montere deler selv så må være satt sammen denne. Skal jeg gå for en pakkeløsning eller bestille deler og ha dem sette den i sammen for meg. Noen som kan hjelpe meg med forslag her? En bra maskin for kontor samtidig som den er bra til spill og vil holde en stund. 10999 går greit..men ikke over Er denne bra for eks? http://www.komplett.no/k/ci.asp?sku=10263 Endret 14. februar 2007 av Punter Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Joda, den kan nok være god til prisen sin den ^^ Men anbefaler at du isåfall kjøper med 1gb til av det samme RAM'et. Ettersom du har lyst til å spille, og du sier du kjører en del programmer samtidig. PLUSS at det er snakk om Vista, 2GB er ett must for deg ^^ Lenke til kommentar
Punter Skrevet 14. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2007 Joda, den kan nok være god til prisen sin den ^^ Men anbefaler at du isåfall kjøper med 1gb til av det samme RAM'et. Ettersom du har lyst til å spille, og du sier du kjører en del programmer samtidig. PLUSS at det er snakk om Vista, 2GB er ett must for deg ^^ 7939598[/snapback] Ok takk for svar. Ser at grafikkkortet er GF 4400 er det litt utdatert? Ser jo at det finnes 8800 også. Ligger jeg allerede etter i de nyeste 3d spillene da eller funker det meste bra ennå for meg? Lenke til kommentar
Sceolan Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Joda, den kan nok være god til prisen sin den ^^ Men anbefaler at du isåfall kjøper med 1gb til av det samme RAM'et. Ettersom du har lyst til å spille, og du sier du kjører en del programmer samtidig. PLUSS at det er snakk om Vista, 2GB er ett must for deg ^^ 7939598[/snapback] Ok takk for svar. Ser at grafikkkortet er GF 4400 er det litt utdatert? Ser jo at det finnes 8800 også. Ligger jeg allerede etter i de nyeste 3d spillene da eller funker det meste bra ennå for meg? 7939908[/snapback] Grafikk kortet er bra det. Ikke akkurat det billigste, men koster vel litt ekstra for den passiv kjølingen. Ramen kunne du ha byttet ut med http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=322830 - 550,- mer for 1 GB mer :-). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå