ingwint Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Har kjøpt meg nytt HK og skal til å bytte det. Saken er at jeg ikke ønsker å formatere og reinstallere Windows, da jeg gjorde en "clean" install for ca. 2 mnd siden og maskinen kjører perfekt med alle prog og data konfigurert slik jeg vil ha dem. Har imidlertid lest i et engelsk PC magasin om hvordan man gjør dette uten å måtte formatere, men det går ikke frem av artikkelen om det gjelder Win XP også. Dette er hva som står beskrevet:"Reboot your machine in Safe mode and delete any files in the WindowsInfOther directory. This directory is where Windows keeps all the driver definition files, so it is important to delete it. And then, delete the ENUM Key in the Reg”. Other folderen det refereres til finnes ikke i Win XP Pro som jeg kjører. Så spørsmålet er derfor :Hvordan gjør jeg dette slik at Windows finner det nye HK uten å bli forstyrret av andre hardware drivere. Disse ligger jo på HD, et eller annet sted. Helst detaljert please! Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Jeg byttet ut absolut alt på min PC utenom disken med en windows versjon på. Dette funket glimrende, og windows fant automatisk og installerte alle komponenter på HK osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå