Gå til innhold

Everybody Votes Channel! (Wii)

LucarioX

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@Bear^: Hehe, den muligheten tenkte jeg ikke på en gang :blush:

[unnskyldning]

var nok fordi jeg var oppe så sent (6:15) og fortsatt er trøtt ...

[/unnskyldning]

Egentlig et bra tiltak om det blir brukt til annet enn å la oss velge om vi liker hunder eller katter altså :D

Lenke til kommentar

Det skal vel gå an å legge inn avsteminger selv, som folk rundt omkring skal svare på. (Dette blir vel naturligvis moderert av nintendo).

I hvertfall i følge wikipedia:

The Everybody Votes Channel was launched on February 13, 2007 and is available in the Wii Ware section of the Shop Channel. In this channel there are multiple questions posted based on the region set by the user. Access to questions from worldwide polls is also available. Users may submit one suggestion for a question per day.

The Everybody Votes Channel allows Wii owners to vote on various issues using their Mii as a registered voter. Additionally, voters can also make predictions for the choice that will be the most popular overall after their own vote has been cast. Each Mii's voting and prediction record is tracked and voters can also compare whether their beliefs are in line with those of the majority of voters.

Up to six Miis can be selected to take part in the Everybody Votes Channel per console.

Lenke til kommentar

Nintendo Wii - Nå også med demokrati!

Sorry, kunne ikke styre meg for å komme med dårlige rim. Men nå har jo fanboysa et nytt argument. Har X360/PS3 demokratiske funksjoner? Neivel, så dårlig da. :tease:

Men seriøst, bortsett fra at denne kan brukes til å gi tilbakemeldinger til Nintendo, så tror jeg dette har lite nytte for meg. Ellers blir det vel litt sånn som folk som sender inn teksmeldinger til Tomgang, unnskyld, Holmgang. Men det er jo gartis, så jeg skal ikke klage. Skal komme meg hjem og sjekke den ut ihvertfall.

Lenke til kommentar
Men seriøst, bortsett fra at denne kan brukes til å gi tilbakemeldinger til Nintendo, så tror jeg dette har lite nytte for meg.

7941450[/snapback]

Ja det blir nok mest for morro jeg stemmer der. Litt underholdene var det. Måtte hvertfall dra på smilebåndet underveis et par ganger. Og så blir det jo spennende å se om jeg kan sette "paranormal" etter navnet mitt i telefonkatalogen, avhengig av hvordan mine predictions slår til eller ei.

Lenke til kommentar
Ville vært fantastisk om man kunne stemme på most wanted VC-spill via denne kanalen. Kunne kanskje påvirket Nintendo til å gi ut klassikere som Chrono Trigger osv. (kommer selvfølgelig aldri til å skje)

7942299[/snapback]

JA! Hehe, det hadde vært noe. To av de første spillene jeg ville stemt på er: Gargoyle's Quest 2 og Rad Gravity. Jeg vil ha!

Endret av Appleseed
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...