Gå til innhold

Meta sockets, hva er det?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Meta socket er en spessiel socket som gir vanelig vis 2 stats,

men i gjengjeld så trenger den at det er 3 andre sockets i armoren din.. i ditt tilfelle 2 gule og en rød _vanelig_ socket...

 

så for å få statsa på meta socketen så må hele armoren din (alle delene)/våpen total ha 1 rød og 2 gule.. så hvis du f.eks har en rød,blå og gul socket i chest platen din og sko med 1 gul socket, så har du nok til å fylle inn det metasocketen krever for å gi fra seg sin effekt

Lenke til kommentar

Meta sockets er en spesiell type socket som så vidt jeg vet bare finnes på head items.

"Requires at least 2 Yellow gems

Requires at least 1 Red gem"

"Only fits in a meta gem slot."

Betyr at du må ha 2 Yellow gems og 1 Red gem i gearet ditt fra før av, de trenger IKKE å være i selve itemen du vil ha meta gemmen i.
Lenke til kommentar
En meta-socket er vel at du kan putte inn hvilken som helst gem.

7939305[/snapback]

 

 

nei, meta socket er en spessiel socket.. meta socket har ingen farge, den har også en spessiel socket i armoren.. har sett 2 helmets med meta socket til nå.. skal vist være sjeldent... tror de fleste dungeon set 3 har en meta socket i helmeten men jeg er ikke sikker... rogue sin helm of assasination har værtfall en meta socket

Lenke til kommentar
Meta sockets er en spesiell type socket som så vidt jeg vet bare finnes på head items.
"Requires at least 2 Yellow gems

Requires at least 1 Red gem"

"Only fits in a meta gem slot."

Betyr at du må ha 2 Yellow gems og 1 Red gem i gearet ditt fra før av, de trenger IKKE å være i selve itemen du vil ha meta gemmen i.

7939330[/snapback]

 

Aha takk

Lenke til kommentar

Hepp!

Jeg er 375 Jewelcrafter, og kan lage en Metasocket.

Requirements for at man skal ha bruk for en metagem er at du må ha et item med en metasocket slot. Så må du tilfredstille kravene til en metasocket.

I eksempelet over "Requires at least 2 Yellow gems Requires at least 1 Red gem"

 

Dette betyr at for at metasocketen skal gjøre seg gjeldene, MÅ du ha minst 2 yellow gems, og 1 red gem totalt på all armoren din. Disse må ikke være på kun et armor-item, men du kan f.eks. ha en gul gem på head, og en gul gem til, og en rød gem på chest.

I et annet tilfelle kan det stå "Requires more yellow than red gems", og det betyr da, at totalt på armoren din, må du ha flere gule enn røde gems for at metagemen skal gi sin virkning. :)

Endret av [VK]Boogieman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...