Gå til innhold

Acer TM 4600

WitNo

Anbefalte innlegg

Har hatt denne laptopen i ca et år. Brukes daglig. La inn Vista for noen uker siden og det har fungert greit til nå. De siste dagene har maskinen begynt å restarte hver gang strømforsyningen fjernes. Den booter nestetn helt til innlogingsskjermen, så skrur den seg av og starter bootingen på nytt. Hva kan dette være? Er det et mykvareproblem eller er batteriet dødt (er ikke det litt tidlig etter et år?) Råd om feilsøking tas imot med takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har hatt denne laptopen i ca et år. Brukes daglig. La inn Vista for noen uker siden og det har fungert greit til nå. De siste dagene har maskinen begynt å restarte hver gang strømforsyningen fjernes. Den booter nestetn helt til innlogingsskjermen, så skrur den seg av og starter bootingen på nytt. Hva kan dette være? Er det et mykvareproblem eller er batteriet dødt (er ikke det litt tidlig etter et år?) Råd om feilsøking tas imot med takk.

7939069[/snapback]

Leveres denne pcen med Acers e-management (eller hva det nå heter) programvare? Har hatt en del problemer med at pcen min (se signatur) krangler litt i samme retning som dette. Jeg opprettet ny standardprofil for batteridrift hvor jeg lot innsitllingene være så like som mulig de under nettadapterdrift, med unntak av prosessor og skjerm + litt til, og da var problemet borte. Ny standardprofil for nettadapterdrift kan du jo også prøve. :hmm: Kan kikke litt på hva jeg gjorde når jeg kommer hjem fra jobb i kveld.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...